Symptomer

Ingen symptomer, bare litt trett (men frykter det tar seg opp, var fryktelig trett med første og det sies det kan komme mer symptom etter uke 6), og litt småstikking i magen inn i mellom.. Men hadde ikke så mye symptom med første heller. Skjønner det er lett å bekymre seg, men det er ganske lite man kan gjøre uansett, og både du og den lille har det nok best når du er avslappet :) Jeg tenker ihvertfall at det er utenfor mine hender, og det er ingenting jeg kan gjøre og bare nyter at jeg ikke har så mange plager og slipper å være kvalm! :)
 
Hadde null symptomer med førstemann, og til nå har jeg kunn hatt ømme bryster!
 
Jeg har leamus i magen, hatt det i tre dager nå (ikke konstant, men ganske regelmessig) Aldri hatt før, og vet ikke om det regnes som symptom...ellers er jeg trøtt og hissig
 
Utflod og ett tragisk humør... sint for ingenting rett å slett. Økt spyttproduskjon. Verk i hofta og tretthet. Kvalmen kommer nok om en ukes tid,jeg gruer :nailbiting:
 
Allergien min er mye værre enn vanlig :/ ellers kjenner jeg litt stikking i magen og jeg legger meg/står opp mye tidligere enn vanlig :p
 
Mtp alt som skrives, så har jeg ikke så mange symptomer. Mens aktige murringer, kvalme som kommer og går, og litt ømme nippler. Disse symptomene kommer og går, og er ikke konstante. Men er enda tidlig 6+5, så det kan jo komme mer med tiden?
 
Nytt symptom her, nå lekker det melk fra den ene puppen :p sluttet å amme i juli, men nå drypper det igjen.
 
Føler ikke jeg har så mange heller, men synlige blodårer på bryst på sidene av magen.. som et nett av årer. Nesa renner. Murringer i magen. Stikkinger.. og lukter mer enn vanlig. Matsøppel f eks æsj!! Litt verking i hofter/lyske?! Usikker..
 
Back
Topp