Symptomer

Firstimemother

Forelsket i forumet
Har dere mye symptomer? Hadde mye ømmebryster men nå har det mindre av og har til nå ikke vært kvalm. Er så redd pga jeg har 2 sa bak meg :-/
 
I dag har jeg ikke hatt noe symptomer jeg heller... :/ bare litt ømme pupper
 
Jeg har veldig få symptomer, er litt småkvalm når jeg er sulten men det er det eneste! Jeg er veldig vimsete også, da, men skal ikke garantere at det er pga spiren :p

Så utrolig leit at du har opplevd det! Jeg så det var noen andre her som la ut hvor høy sjansene er for at det går bra i en tråd her, men husker ikke helt hvor. Kanskje det er betryggende å se? Krysser fingre og tær for at denne sitter helt til juli :)
 
Humøret svinger opp og ned og veldig vonde pupper. Er normalt at man har dager med få eller ingen symptomer og så får man de kanskje sterkere tilbake dagen etter :)
 
Litt opp og ned her også. Noen dager er puppene mer ømme en andre. I går var det mye vonde mensmurringer, i dag er det mindre. Jeg har IKM på søndag, og tenker at det tar seg nok opp litt etterhvert :) Prøver å ikke bekymre meg.
 
Litt opp og ned her også. Noen dager er puppene mer ømme en andre. I går var det mye vonde mensmurringer, i dag er det mindre. Jeg har IKM på søndag, og tenker at det tar seg nok opp litt etterhvert :) Prøver å ikke bekymre meg.

Dumt å spøre kanskje men Hva er IKM?
 
I dag har symptomene bare blitt flere og flere. Høy puls, hjertebank, kvalme, vond mage, svimmel. Alt kommer og går heldigvis. Glad det er helg:):)
 
Har dere mye symptomer? Hadde mye ømmebryster men nå har det mindre av og har til nå ikke vært kvalm. Er så redd pga jeg har 2 sa bak meg :-/
Hvor langt er du på vei? Krysser fingrene for at lille spiren holder seg hos alle:)
 
Merket at det gjør vondt når jeg ammer minsten, måtte stå opp for å gå på do i natt, også er jeg kvalm. Men kvalm er jeg ofte uansett :p bare følte på meg at jeg måtte ta en test, og jaggu var den positiv!
 
Jeg har ikke så mye symptomer, hadde en del murringer men de kjenner jeg ikke så mye til lengre, ømme pupper som kommer og går :) Og humøret.... det svinger.... :)
 
Ingen symptomer her heller. Kun litt stikking/murringer i magen :) Har også to sa bak meg.. Men da jeg var gravid med jenta vår hadde jeg heller ingen symptomer :)
 
Må tisse hele tiden! Opp en-to ganger om natta (gjorde det hele forrige svangerskap). Uggen, blir plutselig kvalm når jeg spiser, treig mage, hadde ømme bryst like etter el, men det har roa seg.
 
Vanskelig å si om jeg har symptomer eller ikke. Har tarmsykdom så er vanlig med kvalme og murring i magen. Har også fått de værste bivirkningene av hormonpreparatet for å bli gravid (har pco eller no sånn), så humørsvingninger blir barnemat iforhold.
Jeg merket det mest på kattene. De er veldig klengete til vanlig, men vært nesten litt ekstremt siste 2-3 ukene.
 
Jeg er 4+6 på vei, tror jeg ( sånn ca) å har ingen tegn som jeg kjenner... litt mere slim en vanlig enest! Litt stikking i magen av og til kanskje :)
 
Stråler, stikker og murrer mye nedi der. Tror mensen kommer heeele tiden! :p ømme pupper også..
 
Back
Topp