Symptomer

Her svinger det også fra dag til dag, eneste som har vært konstant er ømme bryst. Men også det variere i styrke. Er 7 uker på vei og så hjerteslag på ul i går. :)

Det er jo veldig mange som knapt merker noe til graviditeten, så jeg tror bare man må prøve å ikke bekymre seg (men det er jaggu meg lettere sagt enn gjort!).
Det er helt sant! Det må være helt fantastisk å se hjerteslag! Håper jeg er like heldig på mandag<3 har samme som deg, veldig ømme bryster hele tiden, spesielt hver eneste morgen, da er de vonde:)

Merker mer til den forkjølelsen jeg har for å si det sånn.
Men prøver å stole på kroppen og tenke at detta går veien :)

Forrige uke var jeg glad for da hadde jeg normal luktesans,men i dag har det kommet tilbake. Kjennes utvalg det lukter røyk hele tiden? Rar i nesa! Halsbrann og vonde pupper,supersensitive nippler:)

Noen som ikke har ligamentsmerter/ murringer? Jeg kjenner ingen ting og blir litt småbeskymret, det er mitt tredje barn

Jeg har ikke det (5.gang jeg er gravid), og jeg merker ikke noe når jeg nyser eller vrir meg brått. Jeg har sett foster/embryo med hjerteaktivitet, så mulig at det bare skyldes det at vi har vært gravid flere ganger tidligere (?) :)

Nå trenger jeg hjelp! Er 7+2 idag. Når jeg var 7+0 hadde jeg den værste kvalmedagen noensinne, var helt ekstremt!! 7+1 var jeg noe mindre kvalm, i dag er jeg meget lite kvalm... Kvalmen skal vel ikke slippe allerede nå?? Er så livredd for enda en MA

I forrige svangerskap var jeg konstant kvalm fra uke 6 - 18. Denne gangen varierer det fra dag til dag. 2 dager ekstremt kvalm, 1 dag litt kvalm, 2 dager nesten ikke noe, og i helga kom den kraftig tilbake. Idag er det bedre igjen. Tror det er normalt. Nå er jeg 9+2 og satser på at den forsvinner tidligere denne gangen =)

Jeg har ikke det (5.gang jeg er gravid), og jeg merker ikke noe når jeg nyser eller vrir meg brått. Jeg har sett foster/embryo med hjerteaktivitet, så mulig at det bare skyldes det at vi har vært gravid flere ganger tidligere (?) :)

Så bra, da ble jeg litt beroliget! I mine tidligere svangerskap har det vært mitt eneste symptom, og nå har jeg jo ingen

Føler jeg kan kjenne livmora krype oppover. Har hatt vondt, stikninger og ømhet i området, og jeg kjenner at det har flyttet seg oppover. Nå er jeg sikker på at jeg man kjenne livmora med hendene også. Kanskje det kommer en liten kul snart ❤️

Min kropp føles ikke gravid i det hele tatt. Litt ekkelt. Eneste symptom er fravær av mens + to tester
Håper dette hår veien likevel

Jeg er så trøtt og sliten +super kvalm.. er heldig som har sluppet å kasteopp denne gangen.. men den kvalmen en heelt uutholdelig...

Trøtt og kvalm, ømme pupper, og nå har kjennes det ut som om hele magen min ligger i ett trykk kammer. Press fra alle sider.
Sist lå jeg strøken pga kvalme, så dette er bare blåbær i forhold så skal ikke klage :-)

I dag tidlig var jeg på ul. Fikk se at den lever, hjertet banker, men er nok kortere på vei enn jeg tror. De var ikke fornøyde og tror kanskje at jeg kommer til å få en sa/ma pga dårlig HCG stigning. Skal sjekkes igjen om noen uker.
Glad den lever, men klarer likevel ikke glede meg skikkelig enda

9 uker i dag. Begynte bli småkvalm forrige uke. Mitt tredje barn og aldri vært kvalm før. I tillegg til trøtt, hodepine, ømme store pupper, lyskestrekk. Var på GU mandag og fikk se at alt var fint.

I dag tidlig var jeg på ul. Fikk se at den lever, hjertet banker, men er nok kortere på vei enn jeg tror. De var ikke fornøyde og tror kanskje at jeg kommer til å få en sa/ma pga dårlig HCG stigning. Skal sjekkes igjen om noen uker.
Glad den lever, men klarer likevel ikke glede meg skikkelig enda
Uff, det er jo ikke noe gøy å høre :( Er det sjanse for at det skal gå greit da, siden de tross alt skal sjekke igjen? <3 Sender en klem

Uff, det er jo ikke noe gøy å høre :( Er det sjanse for at det skal gå greit da, siden de tross alt skal sjekke igjen? <3 Sender en klem

Takk. Virker som at det er en sjanse ja. Men fikk beskjed om å ta kontakt ved smerter eller blødning. Det sa de sist også. Så virker ikke som at de har troen. Får bare vente, men er virkelig ubehagelig å være så usikker

Back
Topp