Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Er 5-6 uker på vei og har få/ingen symptomer annet en to positive graviditetstester forrige uke. Av og til litt murring i livmor. Er litt redd for MA.
Er det noen som har det slik?
Er 6+1 i dag, helt likt som deg; ikke noe kvalm/ømme pupper osv. Kun litt murringer + litt trøttere enn vanligHei
Er 5-6 uker på vei og har få/ingen symptomer annet en to positive graviditetstester forrige uke. Av og til litt murring i livmor. Er litt redd for MA.
Er det noen som har det slik?
Jeg hadde svært sterke symptomer da jeg hadde MA i februar. Med sønnen min som jeg fikk i 2013, oppdaget jeg ikke graviditeten før uke 9 da jeg plutselig fikk symptomer. Jeg tror derfor ikke at fravær at symptomer tilsier at du har en MA (og sannsynligheten for MA er jo langt mindre enn at dette skal gå riktig vei)
7+1, kvalm og sulten og nipplene har begynt å bli veldig såre![]()

Nå trenger jeg hjelp! Er 7+2 idag. Når jeg var 7+0 hadde jeg den værste kvalmedagen noensinne, var helt ekstremt!! 7+1 var jeg noe mindre kvalm, i dag er jeg meget lite kvalm... Kvalmen skal vel ikke slippe allerede nå?? Er så livredd for enda en MA