Symptomer

ABMS

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Hei
Er 5-6 uker på vei og har få/ingen symptomer annet en to positive graviditetstester forrige uke. Av og til litt murring i livmor. Er litt redd for MA.
Er det noen som har det slik?

Hei
Er 5-6 uker på vei og har få/ingen symptomer annet en to positive graviditetstester forrige uke. Av og til litt murring i livmor. Er litt redd for MA.

Jeg hadde svært sterke symptomer da jeg hadde MA i februar. Med sønnen min som jeg fikk i 2013, oppdaget jeg ikke graviditeten før uke 9 da jeg plutselig fikk symptomer. Jeg tror derfor ikke at fravær at symptomer tilsier at du har en MA (og sannsynligheten for MA er jo langt mindre enn at dette skal gå riktig vei:) )

Jeg er i uke 10 og har "ingen" symptomer. Jeg har nok vært litt ekstra trøtt og sliten til tider, og måtte vel tisse endel ekstra, men ellers så har jeg ikke hatt "super graviditet symptomer". Alt står fint til her, et lite nurk med et hjerte som banker som bare det prøv heller å nyt det ;-)

Jeg er sliten og trøtt. Var hos legen i dag for det begynte før graviditeten igrunn. Spent på hva det kan være. Ellers glimrer kvalmen med sitt fravær, men barnehage-basseluskene har kommet og tatt meg. Vært syk en mnd. Det er da baby 1 sin "feil" og ikke nurk i magen :) Gleder meg til den fine gravidmagen er her jeg :)

Hei
Er 6+1 i dag, helt likt som deg; ikke noe kvalm/ømme pupper osv. Kun litt murringer + litt trøttere enn vanlig :)

Godt å høre at det er normalt. Bekymrer meg kanskje litt lett. Føler meg absolutt helt normal, bare uten mens og med positive prøver. Ikke trøtt, tørst, sulten, kvalm

Jeg hadde svært sterke symptomer da jeg hadde MA i februar. Med sønnen min som jeg fikk i 2013, oppdaget jeg ikke graviditeten før uke 9 da jeg plutselig fikk symptomer. Jeg tror derfor ikke at fravær at symptomer tilsier at du har en MA (og sannsynligheten for MA er jo langt mindre enn at dette skal gå riktig vei:) )

Hei Jeg er 5+6 i dag og har hatt lite symptomer. Har kun ømme og større pupper. Tenker sånn som deg, men så lenge ingen blødning kommer så får man satse på at alt er ok. Man er litt på symptomjakt, men skal vell være gla så lenge man slipper unna det værste.

Vært ekstremt kvalm siden uke 5, så har hvertfall ett symptom.. oppkast flere ganger om dagen er veldig slitsomt :(

Alle snakker om ømme pepper(spesielt legen). Men det har jeg ikke denne gangen heller. Føler meg oppblåst og er småkvalm gjennom hele dagen.

Hadde veldig ømme bryster i går, og litt kvalm (kan være pga at jeg satt i et rom uten luft med masse folk nesten hele dagen da)

Husker det var slik med nr 1, at jeg ikke hadde noen symptomer å snakke om, med nr 2 hadde jeg masse.

Merkelig

Jeg er bare kvalm og uggen i formen.. Gjennom store deler av dagen.. Hadde ømme pupper i starten, men merkelig nok er de ikke lengre det.. Hmm..:bored:

Nå trenger jeg hjelp! Er 7+2 idag. Når jeg var 7+0 hadde jeg den værste kvalmedagen noensinne, var helt ekstremt!! 7+1 var jeg noe mindre kvalm, i dag er jeg meget lite kvalm... Kvalmen skal vel ikke slippe allerede nå?? Er så livredd for enda en MA

Nå trenger jeg hjelp! Er 7+2 idag. Når jeg var 7+0 hadde jeg den værste kvalmedagen noensinne, var helt ekstremt!! 7+1 var jeg noe mindre kvalm, i dag er jeg meget lite kvalm... Kvalmen skal vel ikke slippe allerede nå?? Er så livredd for enda en MA

Hei! Jeg er i " samme båt". Jeg har vært ekstremt kvalm siste tiden, og senest for to dager siden hang jeg over toalettet. I går var kvalmen borte, og jeg kjenner ikke noe nå på morgenen.

Jeg hadde det slik tidlig i uke 6 også (to dager med kvalmefravær). På tirsdag så jeg et hjerte som slo på ul.

Jeg blir i likhet med deg bekymret, men tror innerst inne at det er normalt at symptomer svinger litt:)

Tror det er normalt, men skjønner at man bekymrer seg, holder på å bekymre meg i hjel selv

Åhh, det er helt grusomt! Skulle ønske man hadde et tegn som var helt sikkert uansett, at man kjente hjerteslagene eller noe:P hehe. Skal på TUL på mandag, så får bare vente til da å tenke positivt.
Veldig glad for å høre at du, Nemis, også har kjent på det samme som meg, og sett hjerteslagene, det beroliger meg litt<33

Her svinger det også fra dag til dag, eneste som har vært konstant er ømme bryst. Men også det variere i styrke. Er 7 uker på vei og så hjerteslag på ul i går. :)

Det er jo veldig mange som knapt merker noe til graviditeten, så jeg tror bare man må prøve å ikke bekymre seg (men det er jaggu meg lettere sagt enn gjort!).

Back
Topp