symptomer

Ok. Der kom kvalmen. :depressed:

Jeg er småkvalm hele dagen, men det forsvinner idet jeg pakker i meg noe mat. ;) Ellers er jeg veldig trøtt og har ømme pupper. :) Dette er en drøm iforhold til min forrige svangerskap. :p

Jeg er småkvalm hele dagen, men det forsvinner idet jeg pakker i meg noe mat. ;) Ellers er jeg veldig trøtt og har ømme pupper. :) Dette er en drøm iforhold til min forrige svangerskap. :p

Godt det er en drøm iforhold til forrige da :) Håper det fortsetter med det :)

Murringer i magen av og til, ingen matlyst på grunn av kvalme (ingen spying heldigvis), ingen mens selvfølgelig, sover dårlig. Hadde ikke disse symptomene sist jeg var gravid og det ble oppdaget BO, så jeg tar det som et bra tegn :-)

Murringer i mage
Kvalme (hele dagen)
Trøtt
Sterk luktesans
Og surrete.

Merker det spesielt på jobb at jeg ikke klarer å fungere like bra lengre (butikkmedarbeider i dagligvare)

Last edited:
Skal være ærlig å si at er ganske godt å ha symptomer da :p

Trøtthet, kvalme, oppkast, øme pupper, ekstrem var for alle slags lukter, sover dårligere, ekstra emosjonell.

Trøtt, kvalm uten mat (spesielt på ettermiddagen), hissig og emosjonell (topp blanding...er sikkert kjempetrivelig å være med :p)!

6+1: småkvalm, sulten men uten matlyst, begynnende bekkenvondt, ømme pupper og ekstremt såre brystvorter. I tillegg våkner jeg tidlig og er småirritert ;)

Trøtt, ekstreeeemt trøtt!! Og sliten.. Er aleine med gutten på 21 mnd, faren er offshore. Blir litt ekstra tungt da merker jeg. Løper rundt dagen lang:-)
Ellers er jeg kvalm og ekstremt dårlig matlyst.
Og har mye stikking i magen. Noen ganger når jeg reiser meg strekker det sånn i lysken at jeg må sette meg ned igjen..
Puppene er ømme, men ikke like ille som første gang. Noen flergangsfødende som vet om det er vanlig når man allerede har ammet?

Trøtt, ekstreeeemt trøtt!! Og sliten.. Er aleine med gutten på 21 mnd, faren er offshore. Blir litt ekstra tungt da merker jeg. Løper rundt dagen lang:)
Ellers er jeg kvalm og ekstremt dårlig matlyst.
Og har mye stikking i magen. Noen ganger når jeg reiser meg strekker det sånn i lysken at jeg må sette meg ned igjen..
Puppene er ømme, men ikke like ille som første gang. Noen flergangsfødende som vet om det er vanlig når man allerede har ammet?

Tror nok det er helt normalt. Kjenner ingenting i puppene nå, å dette er 3. :) med nr 2 var de ømme og med nr 1 var de såre om du skjønner :p

Da er kvalmen meldt sin ankomst hatt det i 3 dager kommer oftes om natten og på morgenen med oppkast , måtte ta kvalmestillende tabletter fordi var blitt dehydrert det fikk jeg vite da jeg kom på legevakten svimmel og i dårlig form . Så ikke bare å være gravid men bra symptomene kommer . Vanskelig å få i seg noe mat når det ikke smaker godt.

7+2: Kvalmebølger gjennom hele dagen, men mest på ettermiddag/kveld. Ikke oppkast-kvalme enda. Veldig trøtt, fortsatt humørsvingninger og stikker i livmor.

Back
Topp