Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt murringer og stikkinger som kommer og går. Litt vonde nipler. Er trøtt, men problemer med å sove, våkner opp hele tiden...
Litt kvalme av og til men det er ikke mye![]()
Jeg har murringer.
Kvalme uten oppkast, men går over etter litt mat.
Tretthet men er lys våkem tidlig på morgenen. I dag kunne jeg sove så lenge jeg ville og sto opp 07:00
Ekstremt vonde pupper og brystvorter til tider. Kommer og går. Har endel stikkinger innimellom. Er litt småkvalm, men gikk over da jeg tok på slike armbånd![]()
veldig ømme pupper som blir værre på kvelden, oppblåst, blir fort kvalm og svimmel hvis jeg ikke spiser ofte nok, litt murringer og stikk inni mellom.
så kan det virke som trettheten melder sin ankomst nå, tidligere har det bare vært på kvelden. men så lenge jeg slipper unna kvalme og oppkast så er jeg fornøyd![]()
Ja det har vært sånn de siste 3 dagene. Nytter ikke sove.Godt kvalmen går over med mat
Er det ikke typisk ?? Kan sove lenge - men våken tidlig?![]()
Murring nederst i magen og veeeldig ømme bryster, spesielt på kvelden. Håper jeg slipper kvalme og oppkast![]()
Har igrunnen roet seg med symptomer synes jeg. Er litt øm i puppene og mye sulten og kan ha lite energi pluss at jeg våkner tidlig på morgenen. Ellers er alt greitBlir jo nesten litt bekymret når symptomene begynner å forsvinne da... men men, får bare være takknemlig for at man har det greit
![]()
Ja det har vært sånn de siste 3 dagene. Nytter ikke sove.
Glemte det største symptomet . Ømme og større bryster... AUUUU
Bare murringer og IKM her også Og litt oppblåst og følelsesladet.. Hehe. Håper vi alle slipper unna å kaste opp! Gjorde det verdig mye sist - IKKE kult
Samme her!Godt kvalmen går over med mat![]()
Er det ikke typisk ?? Kan sove lenge - men våken tidlig?![]()
Er ikke det at jeg sover så dårlig, men skulle gjerne sovet litt lenger når jeg har mulighetenKrysser fingrene for at du får sove godt snart![]()
Samme her!hadde fri i dag. 05.45 da gav jeg opp å sove mer.. Og jeg er egentlig B menneske
![]()