Symptomer

Synes symptomene mine bare blir mindre og mindre utover kvelden jeg...Liker IKKE. 6+0 idag og nesten ingen murringer eller strekk i lysken...

Er jo helt normalt med en "symptomfri" dag innimellom, jeg hadde en for halvannen uke siden og bekymret meg også masse.

Forstår veldig godt at du engster deg, men som kollegaen min sa i dag: du får ikke lov å tenke det en gang! Denne gangenSKAL det jo gå bra!

Kvaaaalm!

Klarer å få i meg mat: knekkebrød og pålegg men drikke er fælt.

I dag har jeg drukket en halv kopp kaffe, en halv kopp te og en boks cola. Vann er fælt og saft er verre. Kullsyrevann er bare godt når flaska er nyåpnet, og det er jo ikke lenge

Ja spiser epler og tomater i tillegg til knekkebrød!

Edit: hva man glemmer når man kjører bil. Drakk nesten en hel flaske juice på vei hjem (Sunniva ferskpresset)

Har drukket ok jeg da, sånn egentlig

Last edited:
Jeg er veldig trøtt og surrete, må tisse hele tiden og våkner hver natt for å gå på do!

Luft i magen! O hellige luft :P synd for mannen :P

9+2 med tvillinger. Sinnsyk hodepine store deler av dagen, og uggen ca 24/7. I dag har jeg slitt med å sitte på kjøkkenstol, da jeg får veldig vondt i hoftene. Flere som opplever dette? Er det starten på bekkenløsning?

Er jo helt normalt med en "symptomfri" dag innimellom, jeg hadde en for halvannen uke siden og bekymret meg også masse.

Forstår veldig godt at du engster deg, men som kollegaen min sa i dag: du får ikke lov å tenke det en gang! Denne gangenSKAL det jo gå bra!
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan ta det med ro altså. Jeg leser jo om alle andre som opplever det samme, men så fort det gjelder meg, så klarer jeg ikke å tenke klart...Takk for beroligende ord:) Ja, jeg SKAL gå hele veien til mai. Ingenting skal stoppe meg!:D

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan ta det med ro altså. Jeg leser jo om alle andre som opplever det samme, men så fort det gjelder meg, så klarer jeg ikke å tenke klart...Takk for beroligende ord:) Ja, jeg SKAL gå hele veien til mai. Ingenting skal stoppe meg!:D

Er mye lettere å tro på suksess når man føler seg direkte matforgifta dagen lang, jeg forstår godt at du blir nervøs av symptomfri dag. Jeg er så vant med kvalmen nå at jeg skvetter litt om jeg tar meg selv i å ikke kjenne kvalme! Da lurer jeg på hvor lenge det har vart! Men så går det 5 min....

Er mye lettere å tro på suksess når man føler seg direkte matforgifta dagen lang, jeg forstår godt at du blir nervøs av symptomfri dag. Jeg er så vant med kvalmen nå at jeg skvetter litt om jeg tar meg selv i å ikke kjenne kvalme! Da lurer jeg på hvor lenge det har vart! Men så går det 5 min....
Uff, håper kvalmen din gir seg snart altså. Ikke godt å gå sånn som du gjør nå. God bedring!

Åååånei :( I dag kom kvalmen for fult! 5+6 - kastet opp tre ganger, heldigvis ikke like ille etter halv elleve! Heller ordentlig dårlig de første timene enn dårlig uten oppkast heeele dagen - men før jeg vet ord av det er det vell 24/7 som sist :(

Er bare å telle ned, sist svangerskap var min første gode dag selveste julaften og jeg husker hvor deilig det var - om det varer like lenge nå må jeg bite i det til starten av desember :(

Er det noen av dere som får sånn stråling nedover beina innimellom? Er ikke sånn kjempevondt, men begynner å bli plagsomt. Føler liksom at jeg må tøye ut innimellom...

Har vært veldig kvalm på morningene, fortsatt litt. Men nå er kveldene værst. Må bare legge meg mellom 20-21, søvn er det eneste som hjelper mot kvalmen. Er også veldig rastløs i bena og ekstremt hormonell:p i går satt jeg i sofaen helt alene hjemme og gråt i en time, aner ikke hvorfor. Følte meg ikke trist, men klarte bare ikke stoppe:p

Den grininga er så rar. Har det på samme måte!

Har perioder med kvalme, vonde pupper, og trøtt. Ikke så veldig hormonell, men føler meg så ekstremt sliten og da blir jeg fortvilet og tar til tårene når jeg ikke får slappe av.

I dag har jeg vært såå følsom-hormonell :sad010jeg studerer og satt på forelesning og vi hadde en kort tengnefilm videosnutt som var litt rørende slik at alle fikk litt tårer i øynene, her starter jeg å hulke og tut grine :sad010haha, hadde jeg bare kunne fortalt hvorfor jeg tok sånn på vei :)

Er ufattelig trøtt. Føler meg tung i hele kroppen og total energiløs. Uvel av og til, men har heldigvis unngått den store kvalmen. Ekstremt hormonell, det bekymrer meg litt at hormonene har tatt så kontroll.

Hva er deres symptomer nå? Jeg har mye stikkninger og typ kramper i underlivet og magen, noen fler som opplever dette? :confused2:love017

Oppblåst, trøtt, hovende pupper, tisser ofte, kvalm og oppkast.. 9+2 idag:)

11+6. Har plutselig begynt å kaste opp på morgenen. Både i går og i dag.

Back
Topp