Symptomer

Har vært veldig kvalm på morningene, fortsatt litt. Men nå er kveldene værst. Må bare legge meg mellom 20-21, søvn er det eneste som hjelper mot kvalmen. Er også veldig rastløs i bena og ekstremt hormonell:p i går satt jeg i sofaen helt alene hjemme og gråt i en time, aner ikke hvorfor. Følte meg ikke trist, men klarte bare ikke stoppe:p

Har ikke så mange symptomer mere. Klarer å holde kvalmen i sjakk ved å spise jevnlig og det er så deilig :)

Har ikke så mange symptomer lenger jeg heller. Er rundt 8+0 i dag. Før var jeg kvalm og hadde murringer. Blir litt redd av sånt, når man ikke har særlig symptomer på graviditet lenger. Håper alt står bra til der nede!

Har vært veldig kvalm på morningene, fortsatt litt. Men nå er kveldene værst. Må bare legge meg mellom 20-21, søvn er det eneste som hjelper mot kvalmen. Er også veldig rastløs i bena og ekstremt hormonell:p i går satt jeg i sofaen helt alene hjemme og gråt i en time, aner ikke hvorfor. Følte meg ikke trist, men klarte bare ikke stoppe:p
Prøv og ta magnesium hver dag og rastløshet i bena vil forsvinne. Har gjort dette i hvert svangerskap pga det problemet. Er slitsomt og ubehagelig.

Hyper sensitive og ømme bryst som vokser som bare det, oppblåst slik at eg ser ut som eg er 6mnd på vei og gasser for annethvert steg eg tar.. Kjenner det "jobber" nede med skambenet, strekker litt i lyskområdet og murrer i korsryggen. Kan duppe/sovne hvor og når som helst.. Ekstrem varm og svetter som en gris *nøffnøff* og har ekstremt mye kviser nå.. Eg som bare har brukt å få en her og der i ny og ne.. Sukksukk.. Håper alt roer seg snart..

Graviditet er ingen sykdom, men jaggu føler eg meg skikkelig syk til tider...

Jeg har ømme bryster, mørkere brystknopper, vondt i korsryggen og null sexlyst :/ Er litt trøtt og har lite lyst til å gjøre noe etter jeg kommer hjem fra jobb, blir fort sliten. Og har mange tissepauser i løpet av en dag. Og disse stikkene i siden/lysken hvis jeg reiser meg opp litt brått eller tar en brå sving.

Trøtt, pittelitt kvalm innimellom, vonde brystknopper, vondt i korsryggen. Det siste er jeg veldig redd for når jeg blei gravid i februar fikk jeg en stor prolaps som jeg har slitt enormt med. Mye smerte og sykehus i sommer, derfor blir det lege så fort som mulig.

9+2
Fortsatt kvalm, kommer i bølger men har følt meg fyllesyk i 3 uker nå:/
Større og fortsatt ømme bryster!:)
Oppblåst!!

Er kvalm konstant, kaster heldigvis ikke opp, men ikke lett å få i meg så mye mat. Stikker i lysken og litt "mensmurringer". De stikkingene i lysken har jeg har fra før testdato (ivf), begynner å bli vant til det nå. Ellers ømme bryster (har også hatt det lenge). Er førstegangsgravid, så alt er nytt. 7+2 i dag

Kvalmen har roet seg litt i helgen, vet ikke om det er fordi jeg er 8 uker nå eller om det er fordi jeg har hvilt en del når jeg kjenner kvalmen kommer og tar det litt rolig. Håper det blir en grei arbeidsuke nå uten mye kvalme.

Øme bryster, bittelitt stikking i magen i visse sittestillinger og tretthet. Kvalmen kom ikke før nå, uke 7+1. :)

Jeg har den siste uken hatt noe som kjennes ut som sterke menssmerter.. Er litt redd for at det skal være noe galt, men har time hos jordmor om en uke, så da får jeg spørre om å få en tidlig UL for å trygge meg selv litt :nailbiting: Flere som har slike "mensensmerter"? :anyone Ellers har jeg veldig lite plager heldigvis!

Jeg har den siste uken hatt noe som kjennes ut som sterke menssmerter.. Er litt redd for at det skal være noe galt, men har time hos jordmor om en uke, så da får jeg spørre om å få en tidlig UL for å trygge meg selv litt :nailbiting: Flere som har slike "mensensmerter"? :anyone Ellers har jeg veldig lite plager heldigvis!
Jeg har menssmerter av og på hele tiden. Noen er sinnsykt vonde, mens andre er milde.

Jeg føler jeg har så lite symptomer at jeg blir stadig vekk usikker og må teste meg! Litt humørsvingninger, litt murring i rygg og må tisse ofte. Ellers så har jeg kjent antydning til ømme bryst ett par morgener og er veldig oppblåst. Men det er så lite i forhold til forrige graviditet at det er helt merkelig, rart at det kan være så forskjellig da :nailbiting: Er bare 5+3 så det blir helt sikkert verre :D

Synes symptomene mine bare blir mindre og mindre utover kvelden jeg...Liker IKKE. 6+0 idag og nesten ingen murringer eller strekk i lysken...

Back
Topp