Symptomer

Siste dagen ehar puppene vært ømme og jeg har vært ekstremt trøtt.. Har hatt to power nap's i løpet av dagen :P

Har veldig mye mensmurringer. er dette normalt? Husker ikke fra forrige gang. Nå i kveld har jeg vondt i ryggen også.

Har veldig mye mensmurringer. er dette normalt? Husker ikke fra forrige gang. Nå i kveld har jeg vondt i ryggen også.

Det sies at det er helt vanlig, jeg har og hatt det enn del denne gangen.. Men ikke med noen av de andre barna mine.. Det stoppet vel da jeg bikket 5 uker, er 5+5 i dag :)

Vanlige pms-symptomer stort sett. Ømme bryst og vonde brystvorter, vondt i korsrygg/hofter, mensmurringer, litt kvalme når jeg blir sulten, litt kviseutbrudd... Det eneste som er nytt er vel at jeg sover dårlig. Mye våken om natta, våkner tidlig, drømmer mye. Det kan jo skyldes bare oppspilthet og spenning mot det å få teste og sånn da :)

Følelse av klump i halsen, litt trøtt, fortere andpusten, distre og vanskelig å konsentrere seg :)

Jeg har også mensmurringer, men bare litt annerledes på en måte..? Og av og til stikker det nedover i lysken. Ellers er det vel lite symptomer, men også veldig tidlig. :) Er bare 3+6 idag. :)

5+5 i dag og klarer ikke holde på vann en gang. Kaster opp av alle lukter så her er det vindue på fullt gap og prøve å ikke kaste opp :(

I dag er eg 4+1 :happy: Det første tegnet jeg merket var verk i beina. Våknet fleire ganger om natta av krampelignende/melkesyresmerter i beina. Dette varte hele uka før IKM. 9dpo hadde jeg en menslignende blødning. Stod opp den morgenen og da rant det ganske mye blod ut. Litt mensurringer de siste dagene. Mest intenst 4+0 (foreløpig), og jeg var helt sikker på at mensen ville komme. Men den gang ei :) Det siste døgnet har brystene blitt ømme, særlig brystvortene. Sover elendig for tiden og har en del hodepine. Ingen kvalme enda. Håper kvalmen holder seg unna til etter broren min sitt bryllup neste helg :nailbiting:

Vanlige pms-symptomer stort sett. Ømme bryst og vonde brystvorter, vondt i korsrygg/hofter, mensmurringer, litt kvalme når jeg blir sulten, litt kviseutbrudd... Det eneste som er nytt er vel at jeg sover dårlig. Mye våken om natta, våkner tidlig, drømmer mye. Det kan jo skyldes bare oppspilthet og spenning mot det å få teste og sånn da :)
Har akkurat de samme symptomene. Aller verst er det med søvnløshet om nettene, går rundt som en zombie på jobb :-P

Trøtt, litt småømme pupper og desverre litt kvalme allerede!

Ingen symtom enda. Einaste mensmurring

Er 5+2 eller 5+4 på vei.

Må tisse veldig ofte. Ømme bryster og såre brystvorter. Sover dårlig om natta... Oppe å spiser om natta. Våkner tidlig. Det er ikke likt meg!....Kjenner ikke noe i magen.

Last edited:
6+0 idag, ny uke, 1 uke nærmere målet (som er 12 uker i første omgang) :). Vondt i korsryggen. Brystene er ømme. Ingen matlyst de siste dagene. Ekstrem luktesans. Har begynt å brekke meg når jeg skifter bleie på mini :depressed:. Humørsvingninger. Hisser meg opp for ingenting, gråter og blir rørt av alt, trenger nærhet, men vil allikevel ikke kose (stakkars mannen, skjønner ingenting). Også kommer magen snikende, er nr 3 så sikkert derfor magen kommer fort. Ellers glad og fornøyd :)

4 + 4 , har vært trøtt i en uke, ømme og større bryster og en opplåst mage... :-)

Glemte mensmurringer siden jeg skulle hatt mensen men de er mildere og på en annen måte, så har i flere dager sjekket flere ganger om dagen om mensen har kommet. I dag tok jeg testen og fikk positiv :-)

5+6 i dag. Brystene mine er så vonde at jeg bare vil sitte stille. De har vokst noe helt enormt og klør veldig på brystvortene og området rundt. Kvalmen kommer sporadisk og jeg er trøtt som en dupp. Kan sovne sittende hvor som helst. Murringene kommer som regel bare på kvelden nå, og det er deilig. Ellers gråter jeg lett, har lyst på 15 avokado hver dag, fått kviser, er ekstremt tørst og tisser hver andre time. Ingen tvil om at det skjer ting i kroppen :)

4+2 idag. Disse murringene som jeg har hatt en stund er der fortsatt. Idag ble jeg også plutselig kvalmen om morgenen, og klarte ikke å spise opp forkosten min. :meh: Heldigvis gikk den over ganske raskt, var bare litt uggen noen timer. Kan vel også legge til at jeg må tisse oftere.

6+0 i dag!
Ømme bryster som tydelig har vokst! De føles tunge på en måte:P
Også går tankene litt opp ned i dag :/ redd for at det ikke går bra denne gangen også.. Uff 10 dager til ul!

Back
Topp