Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har veldig mye mensmurringer. er dette normalt? Husker ikke fra forrige gang. Nå i kveld har jeg vondt i ryggen også.
Den klumpen hadde jeg skikkelig forrige gang. Skikkelig slitsomt.Følelse av klump i halsen, litt trøtt, fortere andpusten, distre og vanskelig å konsentrere seg![]()
Det første tegnet jeg merket var verk i beina. Våknet fleire ganger om natta av krampelignende/melkesyresmerter i beina. Dette varte hele uka før IKM. 9dpo hadde jeg en menslignende blødning. Stod opp den morgenen og da rant det ganske mye blod ut. Litt mensurringer de siste dagene. Mest intenst 4+0 (foreløpig), og jeg var helt sikker på at mensen ville komme. Men den gang ei 
Har akkurat de samme symptomene. Aller verst er det med søvnløshet om nettene, går rundt som en zombie på jobbVanlige pms-symptomer stort sett. Ømme bryst og vonde brystvorter, vondt i korsrygg/hofter, mensmurringer, litt kvalme når jeg blir sulten, litt kviseutbrudd... Det eneste som er nytt er vel at jeg sover dårlig. Mye våken om natta, våkner tidlig, drømmer mye. Det kan jo skyldes bare oppspilthet og spenning mot det å få teste og sånn da![]()
. Humørsvingninger. Hisser meg opp for ingenting, gråter og blir rørt av alt, trenger nærhet, men vil allikevel ikke kose (stakkars mannen, skjønner ingenting). Også kommer magen snikende, er nr 3 så sikkert derfor magen kommer fort. Ellers glad og fornøyd
Heldigvis gikk den over ganske raskt, var bare litt uggen noen timer. Kan vel også legge til at jeg må tisse oftere.