Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt enig Maritrond, ligger på sofaen og kjenner at det murrer og stikker nederst i magen.. Blir skikkelig redd jegLille Trille må bare klore seg fast altså!!
Er det å ett symptom? Har aldri hørt om det men drikker som en svampEr blitt enormt tørst!
Har heller aldri hørt om det. Men det kom i alle fall med graviditetenEr det å ett symptom? Har aldri hørt om det men drikker som en svamp![]()
Haha ja her åHar heller aldri hørt om det. Men det kom i alle fall med graviditeten![]()
men slik var det i første svangerskap også. Da hadde jeg ikke ømme bryst i det hele tatt. Ammet allikevel i 16 mnd. Hadde drøssevis med melk. Kvalmen er også borte. Det eneste jeg kjenner er stikninger og murringer i magen
men det er jo normalt Kvalmen min har heldigvis roet seg litt, men har veldig ømme pupper. Mye vondt i korsryggen.Idag kom kvalmen for fult.. Blir dårlig når jeg spiser og av enkelte lukter oO, kjenner begynnende bekkenløsning, men blitt mindre ømme pupper![]()
Kvalmen min har heldigvis roet seg litt, men har veldig ømme pupper. Mye vondt i korsryggen.
Hvordan merker du begynnende bekkenløsning? Har hatt bekkenproblemer før etter en rideulykke, så har litt angst for det nå.