Symptomer?

Har utrolig masse luft i magen jeg da :D Nesten redd for og gå ut og ikke klare holde igjen prompen :P Ikke noe spesielt ømme pupper enda, men hadde ikke det med gutten min heller. Hadde lite melk til han, så håper ikke det har noe med det og gjøre. Innimellom stråler det i brystene, så tar det som ett "godt" tegn :D

Testa positivt i dag, 4+2. Blir ekstrem sulten kun et par timer etter at jeg har spist, og blodsukkeret faller veldig fort så jeg blir fort svimmel om jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten. Har mye murringer og føler hele tiden at jeg skal få mens + mye luft i magen. Det siste er vel litt halsbrann..
Men så spennende dette er da, har enda ikke gått helt opp for meg! :D

Ja, man er sulten hele tiden. Problemet er at jeg orker så lite før jeg blir kvalm og da blir jeg aldri mett :p

Våknet for en halvtime av at kvalmen bare skyllte over meg:sour: Føler meg helt forferdelig og har bare lyst å ligge i sengen, helst sove fordi da merker jeg ingenting :)

Er 5+0 i dag :-)

I dag våknet jeg med dundrende hodepine og vondt nedover i rompa. Kjekt med symptomer, men håper virkelig ikke jeg skal slite med bekkenet helt fra start denne gangen :-o

Få symptomer her, men blir litt akutt sulten og litt følsom (her om dagen storgråt jeg da NRK hadde reportasje live fra alta ifbm ski VM og Finn-Hågen Krog...så den legger jeg på kvoten for hormonell ubalanse...:laughing002)
Jeg hadde min første forrige kveld. Sambo så søtt på meg og spurte om jeg var trøtt, noe jeg altså var, og da begynte jeg og gråte :p så begynte jeg å le fordi jeg gråt over et spørsmål :D haha.. Da ble vi enige om, at nå startet galskapen ;) ..jøjje meg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Forrige gang merket jeg ingen ting annet enn kynnere som kom noe voldsomt etter uke 20. Pr nå, uke 4+1, er jeg mye trøttere, fort sulten og fort mett, litt ømme pupper og mye murringer og stikkinger. ÆSj, det siste syns jeg av og til er litt skummelt :/

Jeg er helt enig Maritrond, ligger på sofaen og kjenner at det murrer og stikker nederst i magen.. Blir skikkelig redd jeg :( Lille Trille må bare klore seg fast altså!!

Tårene renner for jeg er sulten men ikke lyst på noe? Haha
Å nå er å begge puppene ømme :) 4+2 i dag :)

Mye murringer nederst i magen og spesielt mye på kvelden når jeg skal sove.. Men føles godt at man kjenner at det skjer noe :) eller så blir jeg veldig fort mett og kvalm..og for å ikke glemme syykt ømmepupper..

Jævlig hormonell, humørsvingninger og lettfornærmelig. Ikke at jeg føler at jeg overreagerte her i sted når mannen kom med en skeiv kommentar, men ser at jeg nok ikke ville skiftet fra illsint og krypende til oppløst i tårer på 30 sek sånn under normale omstendigheter.... Jeg hørte "haha hypokonder", det var jo såklart ikke det han sa, men det var det han mente, sånn egentlig.

Jeg får lyst til å filleriste ham!

5+0 idag! Har veldig ømme bryster. Trøtt og sliten, går oftere på do! Men har ikke merket noe til kvalmen enda vertfall! Dette er min første graviditet. Når kommer kvalmen vanligvis?

Sist graviditet kom kvalmen før positiv test, mens denne gang har jeg heller ikke merket noe ordentlig til den enda. Jeg er 4+6 nå. Ofte er det nok verst i uke 7-10, før det bedrer seg igjen, men det er jo veldig individuelt.

Har prøvd å spole litt bakover i tid. Sist testet jeg også pos 1-2 uker på CB. Jobbet et par uker etter det før kvalmen slo inn, så rundt uke 6-7 begynte kvalmen. Den varte nok litt inn i 2. trimester

Jeg var ikke særlig plaget med kvalme i forrige svangerskap, så krysser fingrene for å slippe unna denne gangen også:)

Hehe godt å se at det ikke bare er meg som kan snu totalt om på humøret!! Jeg kan på brøkdelen av et sekund hylgråte, helle bli døds forbanna! Stakkars samboer som står det som et spørsmålstegn hver gang! Får håpe dette går over snart!

Ellers så gjør det neste vondt hver gang puppene er borte i noe! Føler som om jeg har en del mensensmerter som kommer å går! Har masse masse utflod nå, det var ikke så ille tidligere - men komt mye nå!

Det er jaggu sjamerende å være gravid (men så så fortjeneste etterpå)

Oppkast, forkjølelse, kvalme og veldig sliten/trøtt. 4+6 i dag, men forrige helg da jeg var 3 uker på vei så lå jeg hjemme og spydde hele helgen. Har til og med vært hos legen nå på tirsdag (4+1) for å sjekke alle nivå i kroppen, utelukke kreft etc fordi jeg har vært så dårlig. Var visst gravid ;)

Edit: pluss veldig amper!

Er en del trøtt. Har også veldig redusert matlyst. Blir sulten, men spiser mye mindre enn før. I tillegg har jeg mer eller mindre mistet lysten på sjokolade og lignende, uvant, men forsåvidt bra :p Aner en gryende kvalme, liker ikke brå bevegelser. Kjenner også noe som kan minne om mensmurringer.

Back
Topp