Symptomer

Jeg er trøtt, små kvalm innimellom, vondt i ryggen, forstoppa/treg mage, oppblåst, og SULTEN hele tiden, er bare 5+6 , med guttungen fikk jeg ikke symtomer før i uke 7-8:)

Litt mere trøtt enn normalt, ømme bryst, veldig oppblåst, treg mage og sulten hele tiden ;-) er 5+1 i dag. Kvalmen og svimmelheten kom i une 6 med mine to første så jeg venter på den denne gangen også.

Har hatt en del vondt i magen i dag, rett over navlen. Litt rar følelse! Vet ikke om dette er ligamentsmerter som alle snakker om? Ellers så er brystet ekstremt ømme når jeg er ute

Hatt en del vondt i magen i dag, rett over navlen. Noen som vet hva det kan være? Tenkte på ligamentsmerter men de skal vel være lenger ned?!

Har blitt kvalm idag, ikke sånn at jeg kommer til å spy, men sånn fyllesyken dagen-derpå-kvalm. Det gjør at jeg ikke har lyst på noe mat omtrent, og særlig ikke brødskiver. Blæh... Egentlig byr det meste meg imot akkurat nå. :hungover:Ellers har jeg ingen symptomer annet enn mye mer trøtthet. Har ikke merket noe til å være hormonell eller ha ømme bryster.

Ømme, store pupper, oppblåst og trøtt. Spiser nok til å mette en landsby. Må ofte legge meg å sove for å unngå å spise :P
Sist ble jeg ikke kvalm før i uke 9.. Kasta opp jevnt og trutt gjennom 2. reinsdyr hvis jeg ikke var flink til å holde blodsukkeret oppe.

Ømme, store pupper, oppblåst og trøtt. Spiser nok til å mette en landsby. Må ofte legge meg å sove for å unngå å spise :p
Sist ble jeg ikke kvalm før i uke 9.. Kasta opp jevnt og trutt gjennom 2. reinsdyr hvis jeg ikke var flink til å holde blodsukkeret oppe.
2 reinsdyr?? Hahaha :hilarious:

Begynte med ligamentsmerter forrige uke, fikk det jeg trodde var omgangssyken i helga (type diaré og gått ned nærmere 4 kg), kvalm og uggen. Og kjent stikninger i symfysen. (tegn på bekkenløsning). Og ekstremt trøtt, men det trodde jeg først det var en annen årsak til. Og mensen skulle vært her i forrige uke.

Mangler halsbrann og fullverdig bekkenløsning :p

Back
Topp