Symptomer

blessed

Betatt av forumet
Har dere symptomer?
Har nesten ingen jeg.. Noe øm i brystene og murringer,men ellers ingenting.
Sjekker dopapiret for blod hver gang jeg er på toalettet :smiley-ashamed008

Har en del. Kvalm døgnet rundt, får halsbrann, tisser en trillion ganger, ømme og større bryst, metallsmak i munn, ekstremt god luktesans (ikke så greit mtp kvalmen), treg mage, oppblåst etter hvert måltid, ligamentsmerter (AU) og menssmerter.. Yes da :)

Har en del. Kvalm døgnet rundt, får halsbrann, tisser en trillion ganger, ømme og større bryst, metallsmak i munn, ekstremt god luktesans (ikke så greit mtp kvalmen), treg mage, oppblåst etter hvert måltid, ligamentsmerter (AU) og menssmerter.. Yes da :)

Åhh du er heldig kunne ønske jeg hadde mer symptomer faktisk :smiley-angelic001Føler jeg er mer gravid på en måte viss man har mye symptomer ☺️ Hvor langt er du på vei aln89?

Jeg har veldig lite symptomer. Er 7+3 i dag. Har fått stadig sterkere tester, så hcg øker. Jeg har begynt å bli en del svimmel og kvalm innimellom, men kan ikke si at det er særlig plagsomt. Ellers har jeg fått større pupper, og det er ømme fra tid til annen. Har også fått veldig synlige blodårer over hele kroppen :P Men utover det føler jeg meg ikke gravid. Veldig rart egentlig :P

Akkurat samme som deg, yeey :)

Trøtt, halsbrann, kjenner det såvidt i puppa (men sist ble de ikke ømme før ut i uke 5), fryser og har mye vondt i hue.. Kan ikke si jeg kjenner meg gravid, egentlig :p men jeg hadde 9 fine mnd sist, håper jeg får det nå å :)

Er 7 + 1.. Ømme og tunge bryst, ligamentsmerter, utrolig slapp/lite energi, oppblåst og kvalm

Åhh du er heldig kunne ønske jeg hadde mer symptomer faktisk :smiley-angelic001Føler jeg er mer gravid på en måte viss man har mye symptomer ☺️ Hvor langt er du på vei aln89?
Jeg kunne godt klart meg uten en del av dem altså! Fornøyd med større pupper da, de fyller seg ut igjen etter amminga sist :p

Jeg er bare 5+3 :)

Jeg oppdager graviditet ved st jeg merker at jeg svetter når jeg fryser, hehe:-)
Så svetting og veldig oppblåst er mine eneste

Har dere symptomer?
Har nesten ingen jeg.. Noe øm i brystene og murringer,men ellers ingenting.
Sjekker dopapiret for blod hver gang jeg er på toalettet :smiley-ashamed008

Jeg har nesten ingen, litt såre brystvorter men thats it. Sjekker også etter blod hele tiden - helt ærlig skulle jeg gjerne hatt litt flere symptomer, 6+1 i dag.

Er nødt til å få kjøpt meg ny bh. Både har puppene blitt minst en str større og de er ømme. Mitt tydeligste symptom. Eller noe treg mage, veldig trøtt oghumør som svinger. Er 6 uker i dag.

Har veldig ømme bryst, spesielt høyre;) hadde litt treg mage men det har gitt seg. Ellers litt murringer. Men er kun 4+6! Håper virkelig alt går greit for alle oss :)

Litt ømme bryst, reagerer på noen lukter (blant annet min elskede kaffe) og trøtt. Behagelig lite foreløpig

Hyppige toalettbesøk, ømme pupper (litt sånn til og fra), kvalme (til og fra), sliten i korsryggen når jeg er på jobb (står stort sett hele dagen), ingen matlyst, ekstremt god luktesans, veeeeeldig varierende humør, trøtt, ligamentsmerter og stikking i magen enkelte kvelder.

kvalm, trøtt, veldig ømme brystvorter, humørsvingninger, fryser og svetter om en annen, ekstremt god luktesans ( kunne lukte at typen hadde drukket en øl, selvom det var mange timer siden, og han hadde spist etter det :p )

Back
Topp