Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en del. Kvalm døgnet rundt, får halsbrann, tisser en trillion ganger, ømme og større bryst, metallsmak i munn, ekstremt god luktesans (ikke så greit mtp kvalmen), treg mage, oppblåst etter hvert måltid, ligamentsmerter (AU) og menssmerter.. Yes da
Har en del. Kvalm døgnet rundt, får halsbrann, tisser en trillion ganger, ømme og større bryst, metallsmak i munn, ekstremt god luktesans (ikke så greit mtp kvalmen), treg mage, oppblåst etter hvert måltid, ligamentsmerter (AU) og menssmerter.. Yes da
Jeg kunne godt klart meg uten en del av dem altså! Fornøyd med større pupper da, de fyller seg ut igjen etter amminga sistÅhh du er heldig kunne ønske jeg hadde mer symptomer faktisk Føler jeg er mer gravid på en måte viss man har mye symptomer Hvor langt er du på vei aln89?
Fornøyd.noAkkurat samme som deg, yeey
Har dere symptomer?
Har nesten ingen jeg.. Noe øm i brystene og murringer,men ellers ingenting.
Sjekker dopapiret for blod hver gang jeg er på toalettet
Signerer denn! Har akkurat de samme symptomeneEr 7 + 1.. Ømme og tunge bryst, ligamentsmerter, utrolig slapp/lite energi, oppblåst og kvalm