Symptomer

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Her er puppene ømme, litt murring nederst i magen og bekkenet krangler litt.. Er 4-4 i dag.. Hvordan gravidsymptomer har dere?
 
Her er det ømme pupper, oppblåst/luft i magen, ofte på do, fort sliten, luktesans som en jakthund, kvalme som kommer og går, sliten rygg. Og alt tar jeg med et stort smil :D Er 7+0 i dag :D
 
Her er det VELDIG ømme pupper, voksesmerter i mage og bena. Oppblåst, og utrolig mye luft!! Tussete i hodet! Og av og til rosa/brunt utflod.
 
Her er det VELDIG ømme pupper, voksesmerter i mage og bena. Oppblåst, og utrolig mye luft!! Tussete i hodet! Og av og til rosa/brunt utflod.
Haha!! Tussete i hodet ja, kjenner meg såå igjen!! Konsentrasjon og fokus, hva er det? Og jeg er lærer.. Hehe
 
Surrete, glemsk, ømme pupper, murringer, småkvalm.
 
Er 5 uker i dag. Voksende pupper, oppblåst, litt bekkensmerter (har hatt bekkenløsning tidligere), humørsvingninger og tissetrengt :p Føler meg egentlig ikkje gravid.. :p
 
Jeg er småkvalm, veldig oppblåst, lett hodeverk, hormonell, ømme pupper. Hadde en del mensmurringer tidligere, men det har roet seg nå.
 
Er 4+5 i dag, og symptomer kommer og går litt: murringer/verk nederst i magen, hodepine og oppblåst. Merker på kroppen og hode at jeg er gravid, rar følelse.
 
5+5 i dag. Murring i mage. Kvalme på natten og litt morgen. Smerter i korsrygg/bekken. D verste er nok mangelen på søvn.. Maks 5 timer søvn hver kveld
 
5+1 i dag og spøy opp hele frokosten.. Ikke opplevd å være så kvalm med de to første at ting måtte ut. Men denne gangen annerledes..
 
Haha!! Tussete i hodet ja, kjenner meg såå igjen!! Konsentrasjon og fokus, hva er det? Og jeg er lærer.. Hehe
Japp, slik er det!! Utrolig irriterende egentlig hehe. Glemmer ting som er blitt sagt for 5min og slikt. Uff.
Ikveld føler jeg meg elendig, føler jeg har feber med frysninger og er konstant kvalm.. Småspiser og prøver å slappe max av... :)
 
Huff da :-( du må ha masse god bedring!!
Japp, slik er det!! Utrolig irriterende egentlig hehe. Glemmer ting som er blitt sagt for 5min og slikt. Uff.
Ikveld føler jeg meg elendig, føler jeg har feber med frysninger og er konstant kvalm.. Småspiser og prøver å slappe max av... :)
 
Svingende humør, litt småkvalm, trøtt, litt sånn ugg ugg til tider, men generelt lite symptomer syns jeg..
 
Murring i magen og litt sliten i korsryggen, ellers fin fin form! Jeg sliter faktisk med søvnen (noe jeg aldri ellers gjør ) sovner sent og våkner kjempetidlig , noen andre som har det slik ?
 
Murring i magen og litt sliten i korsryggen, ellers fin fin form! Jeg sliter faktisk med søvnen (noe jeg aldri ellers gjør ) sovner sent og våkner kjempetidlig , noen andre som har det slik ?

Veldig like symptomer som deg, men er og i tillegg konstant sulten :p
 
Veldig like symptomer som deg, men er og i tillegg konstant sulten :p


haha, våknet opp i går og hadde fått nytt navn... "Hej mitt navn er sulten, om du inte eter kommer jag og klusser med dej" hvor langt er du på vei?
 
Back
Topp