Symptomer..

hahaha.. er det førstemann?
Andremann faktisk :p

Heldigvis bare småtteri det meste, men husker ikke at jeg hadde sååå vondt i puppene sist.. må passe på at jeg er alene når jeg skal gå ned trappen på jobb, for da må jeg holde på dem for at det ikke ska være så ille.. :p
 
Andremann faktisk :p

Heldigvis bare småtteri det meste, men husker ikke at jeg hadde sååå vondt i puppene sist.. må passe på at jeg er alene når jeg skal gå ned trappen på jobb, for da må jeg holde på dem for at det ikke ska være så ille.. :p
jeg var sånn med første mann! begynner å komme seg denne gangen også... :p
 
Ja di dere puppan ska vi ikke snakk om :p Va ikke i næææærheten i mitt første svangerskap :p Men nu gud bedre mæ :) Mene nu oppdaga æ jo det tiiiidlig, sist va æ ca 14 uke da æ oppdaga det og 19+3 førset ultra xD Æ nekta innvendig ultra så dem ville æ sku vær over 12 uke på førset ultra da, såe det kom som e stooort sjokk. Æ har ikke mens når æ ikke går på p-pilla, derfør blei vi overraska både forige gang etter 1 år og nu etter 2 laaaaange år :) Æ e også kvaaalm av å te, og haue verka, å gud æ e sliten også :S mene æ nyt dette sia vi har plagdes sånn <3
 
Er 7+0 idag. Er sliten og litt kvalm. Var ekstremt kvalm i forrige uke, men har gitt seg litt nå. Lenge siden jeg har kjent murringer. Blir selvfølgelig bekymret, da det stoppet opp i uke 6-7 sist (oppdaget i uke 10). Grurgleder meg til UL om et par uker!!
 
Litt kvalm i går, men ikke i dag. Blir jo bekymret bår man plutselig føler seg fin igjen :/ Mindre ømme bryster også. Nervepirrende periode dette her altså.
 
Litt kvalm i går, men ikke i dag. Blir jo bekymret bår man plutselig føler seg fin igjen :/ Mindre ømme bryster også. Nervepirrende periode dette her altså.

Jeg ble også bekymret når jeg plutselig følte at symptomene forsvant. I dag pustet jeg litt lettet ut når dagen startet med oppkast. Tror det er vanlig at symptomene kommer og går, vi må bare prøve å nyte de symptomfrie periodene :)
 
Kun litt ømme bryster
 
Back
Topp