Symptomer..

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Har dere det?
Her har jeg kjent en murring i magen siden 6dpo..og kvalmen kom 9dpo. Syns det er fryktelig tidlig :p
 
Jeg også var kvalm 9dpo, samt småkviser, metallisk smak i munnen og særdeles sære drømmer :) Fortsatt uggen i formen, stikkinger i magen etc. Er 4+5 nå. Veldig fornøyd med det, da jeg var gravid sist (hørte til på januar), så hadde jeg nesten ingen symptomer, håper det motsatte nå tyder på bedre utfall! :)
 
Kvalm, enormt kosen på mannen, tissetrengt, murringer i magen, oppblåst!! + det som følger med, ulvehunger (mat,mat,mat!), ømme pupper (godt man har sports bh), litt småkviser, rød i kinnene, vondt i korsryggen, luktesans som en sporhund, "byggerede" instinkte er kommet allerede, hodepine, metallsmak i munn, brekker meg når jeg pusser tennern, varm!, svimmel.. Det var det jeg kom på i farten. Hihi
 
Ja. Har hatt symptomer helt siden EL jeg:eek:
Fram til IKM var det: Smerter i egglederne, stikking/murring i magen, vondt bak navlen, rar smak i munnen.

Nå etter IKM: Kjempeømme bryster, konstant sulten, morgenkvalme, murringer i magen og der nede, oppblåst.
 
Er svært uggen, svakt murring i underlivet, utrolig ømme bryster :eek: Humøret svinger, ofte svimmel og ikke helt meg selv til tider :p
 
Ufattelig sliten, orker ingenting! Og småkvalm hele tiden
 
Jeg er også sååå sliten! Sovner helte tiden, og hver kveld sovner jeg når gutta er i seng (7-tida):p håper det går over i andre trimester. Er også litt småkvalm og sliter litt med magen. Men veldig lite plaget enda, i forhold til de to svangerskapene jeg har hatt:)
 
Har termin helt i slutten av mai så kunne omså vært med i juni-gruppa. Fikk alle de typiske symptomene to dager etter ikm. Først kom trøttheta om slo i meg, HARDT ;) begynner faktisk gi seg nå etter halvannen uke, men kan være fordi jeg har begynt å slappe (les: sove) så mye kroppen ber om.
 
Murring i korsrygg og eggstokk-området. Jeg har vært forskånet for kviser denne måneden, og det er et tegn på at det er noe som er annerledes. Vet ikke om forkjølelsen med påfølgende bihulebetennelse er et symptom, men sist gang jeg hadde bihulebetennelse hadde jeg også nettopp testet positivt! ;)
 
Sov tolv timer i natt, men kjenner på at jeg nok trenger en liten powernap igjen nå snart :p Oh, du salige fredagskveld... Pleier sånn ekstrem trøtthet vare svangerskapet ut?
 
Murring i korsrygg og eggstokk-området. Jeg har vært forskånet for kviser denne måneden, og det er et tegn på at det er noe som er annerledes. Vet ikke om forkjølelsen med påfølgende bihulebetennelse er et symptom, men sist gang jeg hadde bihulebetennelse hadde jeg også nettopp testet positivt! ;)

Jeg har hørt at slimhinner blir ekstra sårbare så kan være derfor? Men etterhvert skal visst immunforsvaret være styrket for å kunne beskytte det nye livet!
 
Her har jeg hatt murringer siden torsdag og fått en del kviser:eek: men skal tåle det hvis det er det som må til;)
 
Kjenner meg igjen der jeg også. Skikkelig murringer i mage og rygg og en del kviser... Vi får nok holde ut :) Hadde kraftig bekkenløsning i forrige svangerskap og kjenner det allerede i symfysen så det er bare å stålsette seg! ;-)
 
Har ikke så mye symptomer,men kjenner det i korstryggen, skikkelig stiv og støl
 
Nesten ingen symtomer denne gangen forhold til de forgje 2 svangerskapene, puppene har vokst kjenner akuratt som det er "tungt nederst I magen" ellers kviser :) Håper det holder seg slik til uke 12 ! =)
 
Jeg er veldig trøtt, lett hodeverk hver dag, murringer, blir plutselig veldig sulten:)
 
Svært lite symptomer her ... Kjente murringer fra forrige torsdag, trodde virkelig tante kom tirsdag, men bare murringer altså. Positiv test fredag;). Nå blir jeg bare litt uggen når jeg begynner å bli sulten... Litte granne ømme bryst...
 
Har hatt murringer siden EL. Veldig ømme pupper, og uren hud i ansiktet.

Og veeeeldig følsom. Gråter veldig lett!!
 
Last edited:
Veldig sterke murringer egentlig konstant.... Også ømme bryst og i dag kom kvalmen.... Ikke kastet opp, bare går rundt og er konstant uggen.... Men men :p
 
Har ikke så mange symptomer der nede lenger. Nå går det mest i : Morgenkvalme, såre brystvorter, litt ømme bryster, konstant sulten og tisser ofte :)
4+6.
 
Back
Topp