Symptomer?

Jeg er veldig hormonell, skal ikke mye til å irritere meg. Og med ei veldig trassig 5 åring må jeg bite sammen litt ;P
 
Svimmel og oppblåst. Har ikke fått noe særlig symptomer med de andre

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
5+2 og veldig var på lukter. Blir kvalm når noe lukter mye. Har også større og veldig ømme pupper. Tisser dobbelt så ofte som vanlig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jammen har det dukket opp et symptom til! Den høyre brystvorta er øm/sår! :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Ømme bryster, kvalm og dårlig, trøtt og til tider har jeg noe som minner om mensensmerter. Er 4+6.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
5+2: uggen i magen, ømme og enorme pupper (spesielt om kvelden da jeg tar av bh'n), litt murringer, fryktelig trøtt og litt humørsjuk.
 
Jeg er oftere irritabel nå! Har flere ganger lyst til å be samboeren holde kjeft eller brøle "Slipp! Ikke ta på meg!" (Når han holder meg fast og skal tøyse osv) Ihvertfall blir det sånn om jeg er sulten...

På jobb går jeg inn i jobbe-modus og er profesjonell, så det er heldigvis ingen traumatiserte barn som blir hentet på slutten av dagen. :p

Syns jeg begynner å kjenne litt i korsryggen også... Håper det bare er innbilning :p Er ikke umulig da jeg begynte å kjenne bekkenløsning bare en og en halv måned ut i svangerskapet første gang.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Noen som er løs i magen? ( sorry.. )
Hver morgen de siste dagene blir jeg sittende på do :S I dag kom det skikkelige smerter i fremre, nedre del av magen samtidig også, og ble ekstremt kvalm! Håper det er helt normalt og ingenting og engste seg over..


Aprilbaby❤️
 
Noen som er løs i magen? ( sorry.. )
Hver morgen de siste dagene blir jeg sittende på do :S I dag kom det skikkelige smerter i fremre, nedre del av magen samtidig også, og ble ekstremt kvalm! Håper det er helt normalt og ingenting og engste seg over..


Aprilbaby❤️

Det skjer mye i kroppen så er vel kanskje ikke så unormalt?! Kan kanskje være noe du har spist som du har reagert på?


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Noen som er løs i magen? ( sorry.. )
Hver morgen de siste dagene blir jeg sittende på do :S I dag kom det skikkelige smerter i fremre, nedre del av magen samtidig også, og ble ekstremt kvalm! Håper det er helt normalt og ingenting og engste seg over..


Aprilbaby❤️
Det er normalt. Det er progesteron økningen som kan gjøre dette :)
 
Har vært litt småkvalm de siste par ukene, litt ømme pupper - og større pupper. LOL Har hatt glupsk apetitt i det siste, og har bare tenkt at jeg har lagt litt på meg (det er alltid puppene som blir større eller mindre først når jeg går opp el ned i vekt, men nå skjønner jeg jo hvorfor.. Ikke nok symptomer til at jeg skjønte det før jeg testa i dag, men i retrospec.. :p
 
4+3 her og 3.dag med kvalme.. Ømme pupper har roet seg litt.. Har allerede fått ligamentsmerter når jeg strekker meg. Og føler meg hard nederst i magen...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Murringer, ømme pupper, tisser ofte og uvel. Så ja, det merkes :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er uvel og ømhet som kommer og går i høyre bryst.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og nå er venstre brystvorte sykt øm! Ømheten i høyre bryst er borte. Hva skjeeeer?? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp