Symptomer?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Noen som har noen symptomer?

Her har jeg vært ganske oppblåst de siste dagene og har innimellom litt murringer :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått enorme harde og vonde pupper:eek: og er til tider svimmel og uggen.
4+5 i dag :)
 
Ingen symptomer enda annet en litt ømme pupper. Men jeg hadde noen syke drømmer, som var grunnen til at jeg testet meg på onsdag. Håper snart det kommer noe mer :) men angrer vel fort på at jeg ønsker det :p

♡ ønsker en liten ♡
 
Idag har jeg vært veeeeldig hormonell, ikke gøy for hverken meg eller guttungen... :/ også har jeg hatt en voldsom hodeverk...

♡ ønsker en liten ♡
 
Er 3+3 i dag, har ikke merket noe i dag. Men tror faktisk "noe" skjedde akkurat i det unnfangelsen fant sted, når jeg tenker tilbake.. I følge terminkalkulator og min egen utregning skjedde dette ei natt vi var på hytta. Tenkte ikke mer over det mer enn akkurat den dagen, at nå kanskje klaffer det, for i dag har jeg el. Vi dro hjem fra hytta dagen etter, og påfølgende natt bråvåkna jeg med skikkelige magesmerter! Måtte bare forte meg på do, akutt diare', og forferdelig kvalm! Rart, men jeg tror kanskje noe skjedde med lille spiren akkurat i det øyeblikket! Tenkte selvfølgelig ikke på det da, aldri hørt om slike symptomer, og i allefall ikke så tidlig. Husker jeg var så glad for at vi hadde dratt hjem fra hytta når vi dro, for å være på hytta på utedo med diare' hadde ikke akkurat vært stas. - Var helt fin igjen etter en runde på do og litt mer søvn. Noen dager etterpå ble jeg skikkelig forkjøla, potte tett og mistet både smak og luktesans en dag. Lå rett ut! Dette tror jeg også kan ha noe med spiren å gjøre, har hørt man kan bli tett i nesa :p Noen ekle drømmer hadde jeg oppi alt å, våknet av de og hadde problemer med å sovne igjen.. Rart alt dette som skjer med kroppen altså... Men som sagt, merker ikke mye nå om dagene, bortsett fra at mensen er uteblitt da :)
 
Grunnen til at jeg testa var, småblødninger, mage i veldig ubalanse og masse kvalme. Er 5 uker i dag og kjenner ømme brøst, murringer, kvalme og veeeldig trøtt ..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er 3+3 i dag, har ikke merket noe i dag. Men tror faktisk "noe" skjedde akkurat i det unnfangelsen fant sted, når jeg tenker tilbake.. I følge terminkalkulator og min egen utregning skjedde dette ei natt vi var på hytta. Tenkte ikke mer over det mer enn akkurat den dagen, at nå kanskje klaffer det, for i dag har jeg el. Vi dro hjem fra hytta dagen etter, og påfølgende natt bråvåkna jeg med skikkelige magesmerter! Måtte bare forte meg på do, akutt diare', og forferdelig kvalm! Rart, men jeg tror kanskje noe skjedde med lille spiren akkurat i det øyeblikket! Tenkte selvfølgelig ikke på det da, aldri hørt om slike symptomer, og i allefall ikke så tidlig. Husker jeg var så glad for at vi hadde dratt hjem fra hytta når vi dro, for å være på hytta på utedo med diare' hadde ikke akkurat vært stas. - Var helt fin igjen etter en runde på do og litt mer søvn. Noen dager etterpå ble jeg skikkelig forkjøla, potte tett og mistet både smak og luktesans en dag. Lå rett ut! Dette tror jeg også kan ha noe med spiren å gjøre, har hørt man kan bli tett i nesa :p Noen ekle drømmer hadde jeg oppi alt å, våknet av de og hadde problemer med å sovne igjen.. Rart alt dette som skjer med kroppen altså... Men som sagt, merker ikke mye nå om dagene, bortsett fra at mensen er uteblitt da :)



Våknet også av voldsomme magesmerter i venstre side en natt. Erger meg for at jeg ikke husker når det var. Men var rundt el tid. I ettertid tenker jeg nok at det var da egget festa seg :) Gratulerer med spire forresten:)
 
Noen som har noen symptomer?

Her har jeg vært ganske oppblåst de siste dagene og har innimellom litt murringer :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme her også, men er plaget med kvalme i tillegg. Synes det er er litt tidlig men :)


6. April 2013
7. April 2015
 
Våknet også av voldsomme magesmerter i venstre side en natt. Erger meg for at jeg ikke husker når det var. Men var rundt el tid. I ettertid tenker jeg nok at det var da egget festa seg :) Gratulerer med spire forresten:)

Kan godt hende det ja! :-D
Tusen takk! Gratulerer til deg også <3


Aprilbaby❤️
 
Jeg hadde forresten litt løs mage en eller to dager etter at jeg testet positivt. Kanskje et symptom? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde også skikkelig vondt i magen et par dager etter el. Det var vondt å berøre magen, og å gå. Alt som gjorde at magen beveget seg. Også ble det helt fint igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har litt stikking i magen, hodepine og trøtt :p Kjenner at puppenen er på vei til å bli litt ømme og. Glad kvalmen har uteblitt så langt ! 5+2
 
Har kjent i går og i dag en litt rar følelse i høyre bryst. En anelse melkespreng-følelse... Den puppen er mindre enn den andre, så den begynner kanskje først å bli øm. Den andre har vel mer å gå på. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vel ingen konkrete symptomer, men kanskje en anelse mer trøtt.. Og hormonell.. :mad:
 
Trøtt og murringer.. :)
 
Uke 4 nå, småkvalm innimellom, og sinnsykt trøtt..! Ellers ikkeno ;-)


Aprilbaby❤️
 
4+2 her og merker ingenting i det hele tatt :) og jeg nyyyyter det! Var skikkelig mye plaga under 1.sv å håper dette blir bedre
 
Veldig ømme pupper, og veldig trøtt. Er på ferie nå, så vet ikke om det er jetlag (+5timer) eller graviditeten.. Er 3+6 i dag..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp