Symptomer

Lykkegravid

Betatt av forumet
Hei. Er litt nervøs nå, er bare 8 uker på vei og har vært på ultralyd for en uke siden og alt var bra. Men jeg har vært veldig kvalm i det siste men plutselig har det gitt seg. Og jeg er heller ikke så sliten som det jeg var i starten. Noen som har opplevd det samme? Vet jeg skal være glad jeg ikke er kvalm og sånt men blir jo redd av ingenting. :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine symptomer forsvant på dagen jeg var 9 uker. Så kom spottingen noen timer senere. Nå er jeg 12 uker, noen av symptomene er tilbake, noen er ikke. De fleste opplever at kvalmen avtar før uke 12, enten gradvis eller med en gang. Det skal og sies at dersom du har sett at alt er bra, og hjertet slår så er sannsynligheten enda mindre for at det skal gå gale :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg er omtrent like langt som deg, å dette skjedde meg i går også. Men tenker at det kanskje et normalt også? men kjenner jeg blir litt nervøs. Jeg skal på ultralyd neste torsdag, kjenner jeg grugleder meg. Men krysser alt for at ting er bra for oss begge, å at vi bare er heldige å slipper unna med kvalme <3

Kvalmen er nesten fraværende her og, har vært slik nesten hele veien... Småuggen morgen og kveld og en gang forrige uke ble jeg kjempekvalm midt på dagen men så gav det seg igjen... Er 9+3. Tror nok symptomene kommer og går :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 10 + 4 i dag, og er nesten symtomløs. Var på ultralyd på mandag og alt sto bra til med den lille :D Så da får jeg heller nyte at jeg føler meg fin, og slipper morgenkvalmen lengre :D

Jeg er også plutselig symptomløs! Er litt over 11 uker, og har vært i bedre og bedre form siden uke 9/10. Håper alt er bra, vurderer faktisk å kjøpe en test selvom det vist nok er normalt! :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Akkurat samme her og! er 10+4 i dag, og har nesten ingen symptomer lenger. Før var brystene superømme, men det har nesten blitt som vanlig igjen. Sjeldent kvalm nå, mens i uke 5 var jeg kvalm hele tida.
Er fortsatt utrolig trøtt og veldig følsom da, så tar det som et tegn på at alt er bra med knøttet :)

Dette svangerskapet har jeg vært kjempe heldig,så å si ikke kvalm i det i hele tatt,føler meg frisk og rask:) til tider jeg er litt sliten å må ta en liten dupp,men jeg er bare glad for at jeg har slipt unna,å håper det forsetter sånn også :)

Så godt og høre at flere har det sånn. Jeg har kjøpt meg en sånn doppler eller hva det nå heter :p fant hjertelyden til den lille :-D så glad og letta, det er jo et veldig bra tegn <3 flere som har hørt hjertelyd så tidlig ? :D

Er uke 12+2 å bare gleder meg til å miste noen av symptomene .. Kjenner de begynner å svakne men fy fader skal bli godt å miste de værste symptomene:)

<3 venter en vinterbebi <3

Symptomene mine har også blitt mye svakere de siste to ukene. er 9+2 i dag så syns symptomene avtok tidlig denne gangen, forrige gang var jeg kvalm til uke 14- 15.Var på ultralyd for to dager siden så er ikke bekymra bare veldig glad for at formen er stigende :)

Hei. Er litt nervøs nå, er bare 8 uker på vei og har vært på ultralyd for en uke siden og alt var bra. Men jeg har vært veldig kvalm i det siste men plutselig har det gitt seg. Og jeg er heller ikke så sliten som det jeg var i starten. Noen som har opplevd det samme? Vet jeg skal være glad jeg ikke er kvalm og sånt men blir jo redd av ingenting. :-(

Ultralyd så tidlig? Hvorfor? :) Jeg vil og d snart, men er bare 5+6:)

Er 8+4 i dag, og frem til nå har jeg kun vært supertrøtt på kveldene og hatt ømme pupper. Har vært litt bekymret siden forrige svangerskap var preget av hyperemesis. MEN i dag kom kvalmen for fullt, og hodepine...

Ultralyd så tidlig? Hvorfor? :) Jeg vil og d snart, men er bare 5+6:)

Har mistet to ganger før og har endometriose. Så ligger under risikosvangerskap. Så jeg kommer til og bli følgt opp nøye :)

Så godt og høre at flere har det sånn. Jeg har kjøpt meg en sånn doppler eller hva det nå heter :p fant hjertelyden til den lille :-D så glad og letta, det er jo et veldig bra tegn <3 flere som har hørt hjertelyd så tidlig ? :D

Jeg har hørt hjertelyden så tidlig fikk høre det på dagen jeg var 8 uker debne graviditeten har jeg vært super dårlig så håper hver dag at de skal bli borte men var så heldig med første mann at jeg får det sikkert dobbelt opp nå

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Back
Topp