symptomer??

Nå er jeg 7+1. Er mye kvalm og fryktelig slapp. Orker ikke stort før jeg må slappe av en stund. (kjempekjekt når man driver gård..)
Ellers er jeg fryktelig hormonell, dessverre. Blir sur for ingenting, og gråter for alt mulig! Kjempemorsomt :(

her er det bare veldig til humørsvingninger, uren hud, kviser er no pes.. også føler jeg meg skikkelig fæl ingenting av klær er fine på meg ikke blir det bra med sminke heller gitt, hehe forrige svangerskap, brukte jeg nesten ikke sminke for da følte jeg meg veldig "vakker" hehe rare greier.. og stikker ganske bra ved keisersnittsåret.

6+2 idag. Her varierer det veldig. Men har mye mensmurringer/stikninger, ømme bryst, større bryst, kvalm litt innimellom, veldig trøtt og litt hormonell. Håper bare den ekstreme kvalmen ikke ankommer..

4+2. Forferdelig oppblåst, puppene går det ikke an å være borti og jeg kjefter på mannen for den minste ting :-)

Puppene er veldig ømme! Kvalme, trøtt, sliten, stikking :) Og jeg elsker det!!

4+4. Mensmurringer og vondt i rygg/lår, trøtthet, humørsvingninger, kviser, luft i høna (!), og periodevis forferdelig svimmel.

Har de siste dagene blitt veldig sliten i føttene. Er liksom under selve foten, og kjennes ut som når jeg har gått på betonggulv en hel dag. Kommer av bare litt husabeid eller når jeg har stått ved kjøkkenbenken en stund.. Hva kommer dette av?

Sent from my iPhone using BV Forum

Magesmerter har jeg hatt helt fra da jeg egentlig skulle fått mensen. Kvalmen kom først forje lørdag. Søndag orket jeg lite. Mandag på jobb funket alt lite. Å jeg følte jeg hadde utrolig kort lunte og var utrolig sårbar ovenfor alt. Etter dette begynte også puppene å gjøre vondt. Etter dette har det kommet hodepine, vondt i nakken, Hovende mandler, svimmelhet, hyppig do vandringer, trøtt, såbar,følsom, og forsatt en del vondt i magen 5+5 på vei.

6+2. Puppene har est ut og er veldig ømme. Sover dårlig om natten, og har litt murringer i magen innimellom, og litt vond korsrygg.

Nå har kvalmen meldt seg for fult!! :))

Nyttårslykke<3

Jeg er 6+2 på vei. Jeg har lite symptomer . Er litt trøttere en vanligt og litt øm i puppene. Har også følt noe nederst i magen, nesten som mageknipp/ menssmerter . Er det normalt?
Det er første gangen jeg et gravid og vet veldig lite.
Har det hver morgen jeg :o håper det er normalt?!

Sent from my iPhone using BV Forum

her er det bare veldig til humørsvingninger, uren hud, kviser er no pes.. også føler jeg meg skikkelig fæl ingenting av klær er fine på meg ikke blir det bra med sminke heller gitt, hehe forrige svangerskap, brukte jeg nesten ikke sminke for da følte jeg meg veldig "vakker" hehe rare greier.. og stikker ganske bra ved keisersnittsåret.

Foreløpig har jeg det som ditt forrige svangerskap! Hurra! Ble det gutt da?
Huden er bra, føler meg feminin og flott. :)

Er småkvalm innimellom, og har en del mensmurringer. Vondt i korsryggen. Brystene er ømme og kjennes tunge.
Litt oppblåst i magen innimellom, men utover det er jeg blitt litt smalere siste ukene. Sikkert fordi jeg spiser mindre usunt....

Foreløpig har jeg det som ditt forrige svangerskap! Hurra! Ble det gutt da?
Huden er bra, føler meg feminin og flott. :)

Er småkvalm innimellom, og har en del mensmurringer. Vondt i korsryggen. Brystene er ømme og kjennes tunge.
Litt oppblåst i magen innimellom, men utover det er jeg blitt litt smalere siste ukene. Sikkert fordi jeg spiser mindre usunt....

forrige svangerskap da ble det faktisk jente :):) så har en liten magefølelse på at det er motsatt kjønn denne gangen, men vet aldri kan jo bli lurt av disse symptomene hehe :P heldig du som ikke spiser så usunt, selv om jeg er kvalm så er det faktisk sjokolade og godtri som frister mest :S hehe men putter ikke i meg det hele tiden alltså :P skikkelig vrakmat :O håper det endrer seg, passer lissom ikke helt med kvalmen hehe :P men går vel bra så lenge jeg greier å begrense meg :) men deilig å ha et svangeskap man føler seg feminin og flott , enn at alt er rett å slett Ræva :) nyyt det hehe :)

forrige svangerskap da ble det faktisk jente :):) så har en liten magefølelse på at det er motsatt kjønn denne gangen, men vet aldri kan jo bli lurt av disse symptomene hehe :p heldig du som ikke spiser så usunt, selv om jeg er kvalm så er det faktisk sjokolade og godtri som frister mest :S hehe men putter ikke i meg det hele tiden alltså :p skikkelig vrakmat :O håper det endrer seg, passer lissom ikke helt med kvalmen hehe :p men går vel bra så lenge jeg greier å begrense meg :) men deilig å ha et svangeskap man føler seg feminin og flott , enn at alt er rett å slett Ræva :) nyyt det hehe :)
Kjenner meg ikke gravid ennå.
Skal ikke skryte på meg at jeg er veldig sunn, men spiser litt mindre usunt. Ikke hver eneste dag lenger.
Men sjokolade er ikke fremmed for meg akkurat.

Sliter enda med trøtthet.. Kvalmen har meldt seg og kommer litt sånn av og til Ila dagen foreløpig. Det jeg sliter mest med nå er rastløse ben og metallsmak i munn. Klikker for meg snart!:( 7+1 idag :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Kjenner meg ikke gravid ennå.
Skal ikke skryte på meg at jeg er veldig sunn, men spiser litt mindre usunt. Ikke hver eneste dag lenger.
Men sjokolade er ikke fremmed for meg akkurat.

føler meg litt gravid, men mest pga magen at jeg føler at den har begynt å synes, men kan hende jeg bare ser tjukk ut for andre hehe :P

nei sjokolade er farlig godt desverre :( :)

Kvalm 24/7 og det som er så rartbervst jeg har vært kvalm 24/7 siden rundt befruktning! Kanskje jeg er lengere på vei da?
Utrolig trøtt og ingen energi. Er 6+4
Men førstemann som er 14 mnd Idag var jeg kvalm 2 ganger gjennom hele svangerskapet men fikk bekkenløsning når jeg var 7 uker på vei.

Bekkenet mitt rakk ikke og bli bra igjen (fått kronisk bekkenløsning ) før jeg ble gravid så sliter jo med dette ogsåo_O

føler meg litt gravid, men mest pga magen at jeg føler at den har begynt å synes, men kan hende jeg bare ser tjukk ut for andre hehe :p

nei sjokolade er farlig godt desverre :( :)
Mulig jeg var litt for eplekjekk i går, i mine uttalelser...
Ble dårlig etter middag, og resten av kvelden/natten. Var nok for få måltid i går, og middagen spiste jeg for fort. Auau!
Får ta det som en lærepenge og spise lite og ofte.

Back
Topp