"symptomer"

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Har dere fått noen symptomer enda da?
Her er (selvfølgelig) mensen uteblitt, mensmurringer annenhver dag, og i dag tidlig kom kvalmen som kastet på meg :/ Håper den slipper igjen rimelig fort! Og jeg MÅ ha ostepop tilgjengelig til enhver tid! (ja, faktisk...)
Kjente også rundt eggløsning at jeg hadde "leamus" i eggstokk på venstre side, helt merkelig :P hihi :D

Jeg har skrevet det i dagboka mi :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Ingen...
Hatt mye murringer før Ikm, våknet på natta fordi det var så vondt.

Nå har jeg ingenting, men er jo bare 4+3 da.

De andre gangene jeg har vært gravid (3ganger, 1 barn), har jeg får stoooore pupper, men foreløpig så er de normale.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kvalme litt sånn av og på, og ømme tunge pupper!:D

Hei!
Mine første skrevne ord inne på slik forum :Heartred

Jeg har murringer...skikkelige.. Innimellom må jeg stoppe opp med det jeg driver med og bare puste litt, da går det fint. Er mer når jeg er mer aktiv, og mindre når jeg sitter i ro. Og mer på ettermiddag/ kveld enn på dagtid. Sover ikke godt, våkner ofte fordi det blir ubehagelig å ligge sånn jeg har lagt meg :)

Er 4+4 idag :)

Ser fram i mot timesvis med titting her inne ;)

Hei!
Mine første skrevne ord inne på slik forum :Heartred

Jeg har murringer...skikkelige.. Innimellom må jeg stoppe opp med det jeg driver med og bare puste litt, da går det fint. Er mer når jeg er mer aktiv, og mindre når jeg sitter i ro. Og mer på ettermiddag/ kveld enn på dagtid. Sover ikke godt, våkner ofte fordi det blir ubehagelig å ligge sånn jeg har lagt meg :)

Er 4+4 idag :)

Ser fram i mot timesvis med titting her inne ;)

Så koselig :D
Du er 3 dager før meg ;)
Kjenner også murringer omtrent hele tiden, men det er ikke sånn at jeg må stoppe opp med ting jeg driver med :)
Men kvalmen kom i dag, som kasta på kjerringa! Så håper den forsvinner :)

Jeg har vært småkvalm i flere perioder av dagen i dag, men det har bedret seg når jeg har spist noe :) murringer hele tiden siste uken, og fortsatt ømme brystvorter..! :o og oppblåst :( ser ut som en ballong..! :D 5+1 (ca)

God å høre det er fler som har våknet av murringer. Jeg har opplevd det nå 3 netter og har måttet ta smertestillende! Mindre ømme pupper denne graviditeten, men merker jo at de er litt såre.
Murringer nå i hverfall en ukes tid!

Jeg har veldig lite symptomer - Noen svake murringer bare! :p
Det hele føles litt uvirkelig enda, siden det merkes så lite på kroppen ;)
Det går vel mer opp for meg etterhvert :D

Murringer, sterkere om kvelden enn på dag, og spesielt når eg har vert masse i aktivitet! Store tunge og vonde pupper!! Er sånn at eg må tenke meg om når eg feks skal vaske hender, så eg ikke beveger for masse på de då ;) småkvalm innimellom, men heldigvis mest på kveldstid!!
Murringene/ strekningen i magen begynte ca en uke etter EL!!

Ømme brystvorter, murringer innimellom men ikke så vonde heldigvis:) veldig trøtt å veldig sulten.. Og er det flere enn meg som er ekstremt oppblåst? Har så mye luft:( er 5+1 ..

<3 venter et vinterbarn <3

Har kastet opp hver morgen siden jeg var 4+0, 5+1 nå.
I tillegg kjenner jeg det i brystene.
Trenger også mer søvn!

Ømme brystvorter, murringer innimellom men ikke så vonde heldigvis:) veldig trøtt å veldig sulten.. Og er det flere enn meg som er ekstremt oppblåst? Har så mye luft:( er 5+1 ..

Jeg har begynt å føle meg mer og mer oppblåst nå jeg også! :confused::p

Godt det ikke bare er meg hehe :D ubehagelig

Har skikkelige murringer i magen. I tillegg er puppene ømme og tunge.
Føler eg sjekker for blod hver gang eg er på toalettet, for det kjennes seriøst ut som tanta kan komme når som helst...
Jeg har jo ikke passert ikm ennå (på lørdag), så har mye tanker ang om tanta kommer lørdag tross sterkere test for hver dag...

Jeg har kjempe vondt i puppene, d svir hvergang noe er bort i dem. Inatt våknet jeg opp av at hunden min traff puppen når hun skulle flytte på seg.
Ellers er jeg en del på do og har veldig god luktesans. Har ikke så mange symptomer. Og er heldigvis ikke kvalm :)

❤️venter mitt første ❤️

Jeg har vært kvalm siden før positiv test og er fortsatt kvalm og svimmel, er 4+6. Ikke kvalm når jeg spiser, men kan ikke bare spise heller;). Har murringer på venstre side, men mest på kvelden ;). Veldig trøtt og trenger å sove noen lurer inni mellom;). Jeg har også ømme bryster og tisser ofte, he he;). Jeg har blitt sykemeldt av legen da jeg har besvimt på jobb og jobber på en hektisk avdeling på sykehuset.

Back
Topp