Symptomer?

Jeg hadde en MA forrige gang og masse symptomer. Kroppen tror jo da fortsatt at den er gravid så ville ikke tolket null symptomer som en MA :)

Heller bare at du er heldig :)

Har ikke ett eneste symptom jeg, bortsett fra 4 positive tester... skikkelig bekymret... alle sier jeg skal prise meg lykkelig og blablabla, men tenker jo såklart på MA med en gang... eneste "symptomet" er at jeg er litt ekstra trøtt bare...
Du er vel ganske kort på vei? Og mange har ikke symptomer før magen kommer... Jeg har ikke symptomer nå jeg heller... Men testene er jo helt positive og ingen blødninger.

4+0 her og jeg er trøtt...zzzzz... Ingen murringer, ingen vonde bryster. To dager med lett hodepine, men det kan skyldes ned trapping på kaffe inntaket :-) Ønsker meg litt mer symptomer, slik at jeg føler meg mer gravid!!

KVALM og oppkast e da mest plagsomma! Heilg forferdelig. Nesten ingen mat og drikka på 3-4 daga...trudde eg ikkje haffe ømme puppe, heilt til eg tok av BH en igårkveld....jeez....fa v vondt:-p å idag virka di mykje større og tyngre enn igår:-p

Back
Topp