Symptomer?

Lykkehjulet6

Andre møte med forumet
Har noen her noen veldig sterke tydlelige symptomer? Jeg har vært litt usikker på om jeg bare er syk, eller om jeg har symptomer. Man hører jo om den veldig vanlige morgenkvalmen, jeg er ikke kvalm på morgen men på kvelden. Noen andre som er det?
Jeg er også mer sløv (trøtt) på dagen, får ikke sove på kvelden og litt mer følsomme bryster. Er dette vanlig? :) Håper på positiv test etter Jul! :)

- Appen

Veldig vanlig :) De gangene jeg har vært gravid har brystene vært så følsomme at jeg ikke har gitt en klem til noen ;) kvalmen kom for fullt i uke 6 hele døgnet. før det små kvalm midt på dagen og kvelden eller når blodsukkeret begynte å bli lavt...
Nå er jeg usikker på om jeg er gravid, negativ test, men er småkvalm flere perioder på dagen/kvelden.. pluss murringer i mage og rygg.. Lykke til :)

Jeg har også hatt negative tester nemmelig, men hatt disse symptomene samt murringer i nedre del av magen. Snakket med ei vennine som har barn og hun sier at det kan være eggløsning også. Men aldri hatt det sånn her under en eggløsning. Så jeg er veldig usikker. Men får teste igjen etter Jul og se hvordan det går, krysser fingrene :D

har eggløsningsmurringer og førmensenmurringer og mensenmurringer.. Men nå følte det ut som gravidmurringer en stund.. men kan jo, være jeg som håper for mye.. Skal mye til at det klaffer på første forsøk.. :) Krysser fingrene for deg :)

Æsj ja! Murringer, så og si konstant kvalme med daglig oppkast, halsbrann og hormoner ut av en annen verden.. Aner ikke hvordan jeg skal klare å holde dette skjult i dagene som kommer! Skal innom apoteket for å kjøpe seaband etterpå, og satse på en kjole med lange ermer i kveld ;) Jeg er kvalm fra jeg står opp, men bedrer seg når jeg tar det rolig. Det blusser opp på ettermiddagen/kveldstid og mitt beste tips er vann med sitron og søvn. Sitrus generelt hjelper meg - om jeg er i forkant riktignok og bare er "småkvalm".
Håper du får en positiv test snart! :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Er normalt med å få symptomer når hcg hormonene melder seg :) så symptomer og positive tester hører sammen :)) Jeg er morgenkvalm og merkelig sulten/ mett følelse.. mens smerter som er ganske intense til tider og noe følsom... hehe :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Murringer og et slags trykk i livmorområdet + mer sulten, tørst og trøtt enn vanlig.
Ingen kvalme enda, håper det blir lite av det. Slapp helt unna forrige gang
Hadde også ømme bryster i starten forrige gang, det kommer vel etter hvert tenker jeg

Jeg har nesten ingen symptomer :/ Litt ømme / spente pupper bare... Hadde ikke så mye med datteren min heller. Har ikke merket noe til ligamentsmerter enda heller, men "sesamfrøet" er jo ikke så stort enda.

Jeg har ikke så mange symptomer ennå, men er jo bare 4+2. Det eneste jeg merker er at det murrer en del og at jeg er mye mer følsom nå..

Jeg merker en del stikkinger i magen, kvalme, verkende bryst, humørsvingninger, hyppig vannlating og har vært litt nedfor i perioder....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjenner også litt trykk i nedre del a magen og en slags brennende følelse i sidene. Kanskje livmora som driver å utvider seg?

Jeg merker en del stikkinger i magen, kvalme, verkende bryst, humørsvingninger, hyppig vannlating og har vært litt nedfor i perioder....

Kjenner også litt trykk i nedre del a magen og en slags brennende følelse i sidene. Kanskje livmora som driver å utvider seg?

Jeg også har en del stikninger og tak nederste i magen som kommer og går.. Særlig kjenner jeg det godt hvis jeg hoster eller nyser. Hadde ikke dette sist jeg var gravid, så har selvsagt blitt ørlite bekymret for hva det kan være. Men etter å ha googlet litt virker det som det er helt normalt og at det kun skyldes livmor/livmorbånd som strekker seg..

I tillegg er jeg ganske oppblåst i magen, ser jo gravid ut allerede:p Dette er imidlertid likt som forrige gang. I tillegg til veldig trøtt, kviser, hyppig vannlating, oftere sulten og humørsvingninger.
Men på tross av dette stortrives jeg med å være gravid!!:D Hehe:p

Jeg er veldig kvalm på kvelden, men ikke tatt noe test enda. Vil ikke teste for tidlig. Kommer til og teste på nyåret :) Krysser fingrene. Følt meg gravid en stund, men vil ikke teste for tidlig og bli stressa. Det er såå typisk meg :P

Halsbrann og ligamentsmerter. Og ømme pupper. Og oppblåst og bekkenvondt. Og TRØTT! Herregud så trøtt jeg er.

Og jeg koker av varme, jeg er vanligvis en frysepinn som sitter med ullsokker og ullundertøy og pledd. Nå går jeg i bomullstights som er dratt opp på leggen, ullsokkene er tatt av og jeg sitter i singlet.

Har ikke fått positiv test enda, og vet ikke om jeg kan forvente det snart heller. Men puppene mine har endret seg veldig i det siste, og brystvortene er veldig følsomme. Veldig likt forrige gang, men da var puppene ømme også. Også har jeg mensmurringer og press/stikninger innimellom. Er også veldig trøtt, men er forkjøla, så det kan være av den grunn det da. Håper bare så jeg får positiv test snart. Skal teste på nytt nyttårsaften :)

Har noen her noen veldig sterke tydlelige symptomer? Jeg har vært litt usikker på om jeg bare er syk, eller om jeg har symptomer. Man hører jo om den veldig vanlige morgenkvalmen, jeg er ikke kvalm på morgen men på kvelden. Noen andre som er det?
Jeg er også mer sløv (trøtt) på dagen, får ikke sove på kvelden og litt mer følsomme bryster. Er dette vanlig? :) Håper på positiv test etter Jul! :)

- Appen
Har hørt om flere som bare blir kvalme på kvelden. Jeg slapp unna kvalmen sist og håper jeg slipper denne gangen også :)
Mine symptomer er helt annerledes fra sist. Jeg har hatt utrolig sterke menssmerter som kommer og går i 1,5 uker nå. I tillegg er jeg trøtt og sliten og svimler en del. Har også hatt en del hodeverk og mye stikkninger i magen.

Back
Topp