Symptomer?!?

Er 4+5 i dag. Har forsterket luktesans og endel murringer og stikkinger nederst i magen+veldig vond korsrygg.

Merket i dag at kvalmen kom litt i bølger...men ikke like gale som sist gang, regner dog med at det blir verre fra uke 6, åhr......typisk at jeg ikke slipper unna det denne gangen heller. Det positive er at de sier at de som er endel kvalme har mindre risiko for spontanabort, så får tenke på det når jeg bøyer meg over doskåla :happy090

Ømme bryster og kjempetrøtt, forsterket luktesans og litt småuggen :-) mye stikkinger
4+4 idag :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt ømme bryster helt i starten. Nå har det gått mer over til såre og vonde brystvorter.
Ellers er jeg kvalm (kommer og går. Utrolig slitsom), oppblåst som aldri før.. Ofte kan jeg ikke bruke mine vanlige bukser engang! Hjelpes bevares ;) Har hatt milde menssmerter hele veien også. Dessuten er panna mi plutselig blitt et samlingssted for kviser. Jeg som knapt har hatt en kvise før i mitt liv... Er utrolig trøtt, sliten og kald hele tiden ;)

Jeg og er full i kviser. Heldige meg:) Ellers er jeg kvalm i bølger, har hatt litt vondt i magen og humøret er ikke hva det engang var. Virker som om lunten blir kortere og kortere for hver dag. I tillegg er jeg veldig varm? Og litt i sjokkk:)

Hei:) Er det noen som har fått symptomer?
her kom det som et sjokk at testen ble positiv siden vi egentlig hadde gitt opp og bare prøvd en gang denne pp.. men når jeg tenker meg om nå, så er det noen småting.

Har plutselig blitt fryktelig vanskelig å stå opp.
Veeldig følsom på lukter.
veldig mye sulten, men orker ikke mye mat av gangen.
stikninger der nede, og ligamentbåndene strekker så det gjør vondt.
Brekker meg også når jeg pusser tennene, men er egentlig ikke kvalm.
Ja også er brystene blitt litt større, litt ømme og litt harde.

Ingen ting av disse sympromene er veeldig sterke egentlig.. da hadde jeg skjønnt det. med lillemann kjente jeg etter bare et par dager at noe var annerledes.

Eneste jeg reagerte på før positiv test, var at puppene ikke ble ømme!! Det er de blitt nå 4-5 dager over ikm. Jeg har også vært tett i nesen i over en uke.. Etter positiv test så har jeg kjent smerter, murringer, stikkinger og press lavt i magen. Jeg klør også på puppene i perioder..

Back
Topp