Symptomer?!?

Vondt i hodet, kviser, luft i magen, tett nese, men økt luktesans, trøtt :)
 
Stikking og verking i mage, frysninger (noe voldsomt, med gåsegud og det hele) og enda mer følsom enn vanlig :p

har en augustspire <3
 
Hei :)
Tisser mye,sover dårlig,kvalme (morgen og kveld), stikker litt her og der,men jeg er (inntil nå ;)) veldig fin form,mye energi tross dårlig søvn :)
 
Takk jenter:) Jeg har vært fryktelig kvalm den siste uken, bortsett fra i dag:) har vasket kjøleskapet pga at det luktet så fælt, men det kan jo og være et symptom:) I morgen blir det test:)
 
søve forferdele dårlig, om da er eit symptom? er ca 4 (+-) veker på veg.
 
Er litt småkvalm gjennom dagen. Og trøtt..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei:) Er det noen som har fått symptomer?
Jeg "føler" meg gravid, aldri vært det, men kjenner det i hele kroppem. KJEMPE kvalm (måtte kjøpe cola og mariekjeks på vei til jobb, og jeg er ikke så glad i cola egentlig!) murring/stikking og generelt følsom!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde litt stikking i magen, men tror det var da egget festet seg. Ellers ingenting, akkurat som sist svangerskap. Håper det blir helt likt :)
 
Har og fått munnsår.. På akkurat samme sted som jeg fikk da jeg gikk med de to andre..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjempe trøtt! Men det er heldigvis det eneste som plager meg :)
 
Jeg har ordentlig rar følelse i magen, sånn mensensmerter ++, ingen andre som har det? Og tisser masse..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse stikking og mørke brystvorter med litt hvite prikker :p og veldig trøtt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kun stikninger i livmor og ømme bryster! Har litt ekstra vondt i ryggen, men det må bare være tilfeldig.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har litt press nede i underlivet.. Ellers litt trøtt og småstikkinger i puppene :D:rolleyes:
 
Stikking i magen og brystene, trøtt, tisser mye og har vondt i hodet..

Skal teste på torsdag, så er kjempespent!!

8 dager etter EL nå;)
 
Ifølge syklusen hadde jeg EL 21 og jeg har noen helt utrolige vonde stikkinger i magen/livmor og litt sånn mensensmerter eller mere tak i magen så synes det er litt rart. Og plutselig i går klarte jeg ikke reise meg pga bekkenet mitt låste seg fullstendigo_O Synes det er litt rart for har aldri hatt sånn her før men kan jo hende det er eghløsningen som er i dag isteden! Noe er det :p
 
Back
Topp