Symptomer?

Veeeldig trøtt... Kvalm til og fra... Akutte lyster på vannmelon :D

8 + 1 - Trøtt. Lat. Sliten. SULTEN. Ble lettere svimmel da jeg trente i dag, men ellers kunne jeg gjøre mye av de øvelsene jeg har gjort tidligere, merket ikke noe :-) Vonde pupper... måtte bytte til sports-BH i går kveld. Ble overrasket over hvor greit det gikk å løpe på mølla, skulle tro puppene ble mye mer ømme...

Jeg er rundt 4 uker gravid og allerede 3 dager etter EL kjente jeg mensmurringer og smerter i magen. Har egentlig bare blitt værre og værre og de siste 3-4 dagene har jeg vært kvalm, svimmel, skikkelig vondt i magen, vondt i ryggen, ømme brystvorter og ellers bare følt meg uvell...

Fikk en svak positiv test igår, og to klare positive i dag! Er overlykkelig :)

Gratulerer, jeg testet også positivt i går og jeg er ca 5 uker på veg;)

Emm det er en ting jeg lurer på, og det er hvordan får dere sånn fin liten tabell/graf el. som viser hvor langt dere er på vei under kommentaren deres???

Her går det i voldsomme humørsvingninger og umennesklig tretthet :p ja også konstant toalettbesøk

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er det noen flere som har rastløse ben, de kiler innvendig på en måte? Ubehagelig, man får ikke sove, nå bevege på de hele tiden.

Ellers har jeg ømme pupper, strekninger i magen langs trusekanten, kan gjøre passe vondt noen ganger. Veldig trøtt. På kanten til kvalm de siste to dagene.

4+6 i dag.

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

I går var jeg på kino og hadde skikkelige rastløse ben. Heldigvis satt ingen foran meg så jeg kunne stekke ut bena :cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke kjent så mye til nå annet en litt ligamentsmerter når eg snur meg i senga eller nyser kraftig (og er selvsagt kjempeforkjøla)... men i dag har eg hatt masse murringer, tildels vonde. Nesten så eg blir litt nervøs :(

Har ikke kjent så mye til nå annet en litt ligamentsmerter når eg snur meg i senga eller nyser kraftig (og er selvsagt kjempeforkjøla)... men i dag har eg hatt masse murringer, tildels vonde. Nesten så eg blir litt nervøs :(
Jeg har også vonde mensmurringer. Spesielt om natten. Hadde kraftige smerter i dagene før ikm. Nå er de mildere, men fremdeles ganske vonde!

Termin 27/2-14 med første frø <3

Back
Topp