Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er rundt 4 uker gravid og allerede 3 dager etter EL kjente jeg mensmurringer og smerter i magen. Har egentlig bare blitt værre og værre og de siste 3-4 dagene har jeg vært kvalm, svimmel, skikkelig vondt i magen, vondt i ryggen, ømme brystvorter og ellers bare følt meg uvell...
Fikk en svak positiv test igår, og to klare positive i dag! Er overlykkelig![]()
Er det noen flere som har rastløse ben, de kiler innvendig på en måte? Ubehagelig, man får ikke sove, nå bevege på de hele tiden.
Ellers har jeg ømme pupper, strekninger i magen langs trusekanten, kan gjøre passe vondt noen ganger. Veldig trøtt. På kanten til kvalm de siste to dagene.
4+6 i dag.
Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app
Jeg har også vonde mensmurringer. Spesielt om natten. Hadde kraftige smerter i dagene før ikm. Nå er de mildere, men fremdeles ganske vonde!Har ikke kjent så mye til nå annet en litt ligamentsmerter når eg snur meg i senga eller nyser kraftig (og er selvsagt kjempeforkjøla)... men i dag har eg hatt masse murringer, tildels vonde. Nesten så eg blir litt nervøs![]()