Symptomer..?

Kvalm og svimmel.

Ingen mens, ingen spotting. Postiv test.

Murring som om mensen kommer, men den holder seg unna. Går litt ofte på do.

5 dager etter el ble jeg mer sulten enn vanlig, kun 1-2 timer etter eg hadde spist meg mett. Og måtte gjerne stå opp igjen etter jeg hadde lagt meg fordi jeg var sulten. Nå har det gått mer over til kvalme. Men ikke så kvalm enda at det påvirker hverdagen, bare kjenner det litt hele tiden.

Har blitt solbrent 2 dager (en uke etter el og nå snart to uker etter el). Jeg blir aldri solbrent i Norge bare ved å sitte litt ute på terrassen.

Tykk utflod etter el ei ukes tid.

Puppene har blitt litt ømme de siste par dagene, og brystvortene litt såre.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Den tykke utfloden merket jeg i dag, faktisk. Puppene er sånn "klemmer jeg på dem er de ømme"-nivå, ikke sånn "kan ikke gå fort ned trappa, for det er så vondt"-ømme, slik de var på et tidspunkt med de andre, regner med det kommer. Da klarer jeg ikke ligge på magen heller.

Det er det kjipeste, jeg sover nemlig best på magen, jeg SOVNER lettest på magen. Snart blir puppene for ømme til at det går, når det går over er magen begynt å vokse, ikke så mye, det er slett ikke farlig for babyen, men det er ikke behagelig lenger, og etterhvert blir den så stor at det ikke er mulig uansett, og det i det hele tatt ikke finnes gode sovestillinger.... Deretter kommer babyen ut, og jada "NÅ kan dere sove på magen igjen, bare legg ei pute under den som støtte" sa de på sykehuset når den eldste var født. Pute under magen? Umulig å ligge godt da, men det har jo ikke noe å si, etter et par dager (ok, 4 dager med eldste, 1,5 med andre) er puppene større enn de noen gang har vært, sprengt og du kan bare glemme å ligge på magen på ei stund.

Men pluselig, før du vet ordet av det, så går det igjen. Sånn om et års tid eller noe sånn...

hmm...mens murringer hver dag. Kjenner at det er noe der nede,er litt øm der hele tiden. Og hvis jeg reiser meg fort kan det strekke godt der og det er vondt. Går oftere på do. Men ellers ingen verdens ting. Har vært plaget med kvalme og oppkast med begge de forrige svangerskapene mine så regner med jeg får det denne gangen og.

Jeg var ekstremt kvalm sist, merker ikke noe no * bank i bordet*

no har jeg:

*vonde bryster
*oppblåst mage på kvelden
*hyppig toalettbesøk
*tykk hvit utflod ( lurer nesten på om jeg har soppinfeksjon )

Jeg verker i ryggen,verker i bekkenet,verker i puppene,jeg har sure oppstøt,på trening føles det ut som jeg ikke har trent på år og dag,jeg er kjempesliten og har mer luft i magen.... Og så tisser jeg minst dobbelt så ofte som før og jeg er mer tørst(de går nok litt hånd i hånd.. ;) ),og så er jeg humørsyk :p

Så satser på positiv test på tirsdag :)

Jeg har mensmurringer og ømme bryster og brystvorter! Har også kjent noe i korsryggen, men det varierer litt fra dag til dag.

Jeg tenkte ikke over at jeg kunne være gravid, så jeg trodde jeg hadde menssmerter i begynnelsen. Hadde veldig ømme og såre pupper og kaldsvettet hele dagen. Svettet mye mer enn vanlig og følte meg hele tiden skitten.. hehe. Hadde veldig varierende humør også, og sov hele dagen. Så en kveld ble jeg utrolig kvalm, varte i ca 20 min men spydde ikke. Dagen etterpå var det noe som sa meg at jeg burde ta en test, så jeg tok en digital test og den viste GRAVID! :D

Nå er jeg svimmel, småkvalm, litt smerter i magen, vondt i ryggen, humørsvinginger, tisser mye, er veldig sliten og har mye luft i magen. Men jeg blir bare glad når jeg kjenner litt vondt, det betyr bare at noe godt er på vei! :D

Trøtt, ømme pupper, mensmurrer og generelt litt magevondt. Også mer uren hud. Det var det som fikk meg til å stusse først!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mensmurringer og ømme pupper :)

Symptomene kan komme fra den dagen spira blir unnfanget tror jeg.. Jeg ble trøtt og svimmel bare noen dager etter EL :-)

Termin 5. februar med nr 2 :-)

Veldig såre brystvorter å ømmebryst, veldig tissetrengt på mårran uteblitt mens , veldig oppblåst på kvelden , ikke kvalmen enda:rolleyes:

lillemann skal bli storebror <3

ØMME bryst, kvalm, har i dag hatt litt mensmurring, trøtthet

jeg er trøtt og litt hormonell, tisser oftere og har mensmurringer. Er kjempeglad for hver dag med så greie symptomer som dette..men er jo bare 5 uker da, så det kommer vel snikende etterhvert:/

nr 3 ventes 21.02.14♥

Back
Topp