Symptomer!?



Heidi:) skrev:
Gjør det :) ...og når du først er innom H&M...gå på babyavdelingen og drøm litt ;) Fyyy så mye søtt!! Bare måtte kjøpe en liten nyyydelig dress, med ører på hetten, hihi.. :D


Ja, gjett om jeg skal!! Mannen flirer og sier han skal beslaglegge kortet og gi meg kontanter før jeg slippes løs på kjøpesenteret ;) Blir nok en drømmerunde innom lekebutikker og Barnas Hus også.

Jeg har tenkt vente til etter uke 10-12 en gang med å handle, men det blir nok med litt hjem allerede nå. Er livredd for å miste og vil iallefall ikke sitte med masse klær og utstyr som tilhører babyen dersom jeg mister... Innimellom går jeg og smiler ved tanken på trilleturer, babykos og ustø gange rundt salongbordet, men så blir jeg livredd og får helt panikk for å miste. Gleder meg til sensommeren, for da kan jeg senke skuldrene litt og begynne å glede meg for alvor, handle og brette kjempe små klær!
 
Jeg er så kvalm at jeg har blitt sykemeldt i to uker. Har ikke lyst på sykemelding, men skjønner at jeg funker dårlig på jobb. Jeg er kvalm hele dagen, i tillegg er jeg kjempe trøtt og fungerer ikke så mye desverre. Får veldig dårlig samvittighet ovenfor min sønn på 8 år.
 
Fru Snupp: Er som og høre meg og samboeren det :p Han så omtrent det samme da jeg kom hjem md den lille søte dressen,hihi..men på en annen side så ble han også veldig sjarmert av den..og sa "så liiten".. og smilte,hihi.. Skal bli så deilig i august, da er man over den verste faren..magen beynner å vokse og man er ordentlig gravid liksom.. :) er faktisk ikke så lenge til da :)
 
Har alltid spesielt lyst på salami når jeg er gravid, d er til tider så voldsomt at jeg kan sitte og dagdrømme om d. Dagen etter at ungen kommer ut er d derimot glemt igjen. Minstemann kom til verden for 10 mnd siden, jeg tror jeg har spist salami èn eller to ganger siden den gang. Får se om d blir like fristende denne gangen, nå som jeg vet at vi faktisk kan spise d..
 
er 6+1 og kjenner meg så igjen. litt ømme pupper og litt små stikking nede i magen. . kjempe redd for å miste. gleder meg til høsten :D
Skal på tidlig UL på onsdag og kjenner jeg gruer meg litt. tenk hvis det er noe galt.. Får bare prøve å være positiv å håpe på det beste 
 
Da er du 6+4 på ul? hmmm...jeg skal egentlig ikke før jeg er 7+5, men har så lyst til å spørre om jeg kan få en time denne uken....man ser vel hjertet som slår og hvordan svangerskapet ser ut da og? klarer ikke vente!
 
ja hjerte begynner vel å slå uke 6+0. tror jeg. er så redd jeg skal bli satt tilbake en uke eller 2. for da ser jeg vel ikke at hjerte slår. Tror jeg bekymrer meg litt for mye, men er jo redd for å miste, vi har prøvd i over ett år. 
skjønner godt du ikke klare å vente :D blir spennende og skummelt samtidig. 
 
Bekymrer meg jeg og.. :/ derfor det skal bli godt å få komme til GU og legen og høre litt... :) Dette går nok kjempebra!! :) Krysser fingrene for deg <3>
 
ja det hjelper nok å komme seg på undersøkelse. :) takk for det og lykke til med din første UL :)
 
Tusen takk! :) Du og!
 
Back
Topp