Symptomer!?

Tittentei13

Andre møte med forumet
Hei!
Er det flere som har få symptomer? for en uke siden hadde jeg ømme bryster og oppblåst mage. Nå kjenner jeg såvidt noenting? er det normalt? har ikke blødninger!! Er trøtt og tisser en del. Men ellers føler jeg meg helt bra... 5 uker idag :) Håper det er liv der inne...

Er det flere som har få symptomer?
 
Åååå så glad jeg er for at du skrev det her! Jeg sitter akkurat og tenker på det samme..er 6+1 idag...forrige uke kjente jeg masse stikninger,murring,mensensmerter og var oppblåst..nå har jeg bare ekstremt trøtt,skrubbsulten og må tisse hele tiden :p hehe..ikke er jeg kvalm eller uvel på noen måte og kjenner veldig lite nå.. det er kanskje normalt? Kanskje vi egentlig burde være glade for at vi ikke ligger og kaster opp alt vi får i oss? :p
 
Jeg har heller ikke mange symptomer og går stadig å klyper meg i brystvorta for å bekrefte at det er ømt og vondt. Er usikker på hvor langt jeg er, men tror 4+6, så da er vi ganske likt. De siste dagene har jeg bare hatt ømme brystvorter, men for en ukes tid siden var jeg så oppblåst at jeg måtte bruke strikk i knapphullet på buksa og kvalmen kom i bølger hele dagen. Har hørt at det er helt normalt at symptomer kommer og går, så jeg regner med at jeg er innenfor de normale variasjonene.  


 
Hehe..gjør du også det?? :P *ler* Jeg klyper også meg selv for å kjenne om jeg er øm..hehe..jeg også har lest at symptomenekommer og går, så det er nok normalt... men jeg synes det er litt skummelt at den eneste bekreftelsen min er graviditetstester...skal ikke til legen før i slutten av juli :/ men jeg må jo stole på testene :)
 
haha, jeg måtte nettopp klype meg selv!! tror ikke på at jeg er gravid, selv om alle testene viser det. Fant det ut ganske kjapt, for alle testene mine startet med å være negative så plutselig ble alle positive. Men, kjenner jeg blir stresset og urolig når det virker som om alle har symptomer, mens jeg kjenne nesten ingenting. Men ikke får jeg mensen heller.. Har bestilt ultralydtime den 4 juli, så får håpe hjertet slår!! Dette barnet er så ønsket. blir så utrolig lei meg hvis det ikke er liv :( men får bare håpe på det beste. Gjør ingenting om brystene gjør vondt, så lenge jeg til slutt får noen tegn på at det skjer noe inni magen:)
 
Tenker HELT likt som deg .. men vi må jo stole på testene..og så lenge vi ikke får voldsomme blødninger som spontan abort pga at noe er galt må vi jo stole på at alt er bra!! :) eller? hehhe..er ikke så flink til å tenkepositivt hele tiden jeg heller..men godt å høre at det var fler her omtrent like langt på vei som meg som heller ikke kjenner så mye :)
 
ja, vi får rett og slett håpe på det beste!! føler magen har vokst litt!! sliter med å gå med dongeri buksene mine ;P så får håpe det er noe inni der! dette blir så kjekt :))))
 
Samme her..alle olabuksene mine er ubehagelig å gå med..så går bare med joggebukser og tights..og jeg føler magen synes..men den er nok bare oppblåst ..er vel litt tidlig å se gravidmagen 6uker på vei :p GU'n min sa at siden jeg er såpass slank kom magen til å synes ganske tidlig da..men hun tenkte kanskje mer på snn i uke 12-14 :p
 
Samme her..alle olabuksene mine er ubehagelig å gå med..så går bare med joggebukser og tights..og jeg føler magen synes..men den er nok bare oppblåst ..er vel litt tidlig å se gravidmagen 6uker på vei :p GU'n min sa at siden jeg er såpass slank kom magen til å synes ganske tidlig da..men hun tenkte kanskje mer på snn i uke 12-14 :p
 
Hvor har du kjøpt tights? Jeg finner bare sånne hvor strikken går rett over rompa og jeg har lyst på noen som har strikken litt over navlen...

Jeg passer fremdeles inn i jeansene, men har innimellom måttet ty til strikk i knapphullet fordi jeg er full av luft og kjærlighet. Synes jeans blir mer og mer ubehagelig for hver dag, fordi linningen treffer et ømt punkt i magen.

Helt enig med dere i at man må håpe på det beste! Det er vel uansett ikke så mye vi kan gjøre fra eller til nå, annet enn å håpe :)
 
de selger noen fargerike på bikbok! men også ensfarget på cubus! får bare dra de litt lenger opp:) 
 
Og jeg har kjøpt de på hennes og mauritz :) 2 for 129kr var det da jeg kjøpte tightsene, ikke sikkert det er tilbud enda..uansett koster de ikke mye der :) De er ganske høye i livet,så jeg har dem oftes over navelen ;)
 
Gjør det :) ...og når du først er innom H&M...gå på babyavdelingen og drøm litt ;) Fyyy så mye søtt!! Bare måtte kjøpe en liten nyyydelig dress, med ører på hetten, hihi.. :D
 
ååå, jeg jobber på klesbutikk. Der er det også barneavdeling. blir helt dårlig i magen av å kikke på alle de fine klærne. Har så lyst å kjøpe alt. men tør ikke, er så redd for at det ikke er liv!!!!!!!!!!!! men skal begynne å HAMSTRE inn når jeg har vært på min første UL:D
 
Ja,jeg og!.... uff... men bare måtte ha denne! hihi :D Men prøver å tenke positivt, og tenke at jeg er over den verste risikoen nå.. er de 4 første ukene som er aller verst sa jordmoren min.. men skjønner veldig godt hva du mener!!! Er liksom noe som hele tiden holder meg tilbake ved å glede meg for mye...
 
jeg var mer eller mindre helt fin form til uke 6 men da braka det løs med kvalme. vært til legen og apoteket for det har vært helt forferdelig ,kvalm hele dagen.

er ganske normalt at kvalmen kommer mellom uke 6-7  men dere kan vær så heldig at dere slipper unna :) leste at 8 av 10 ble kvalme.
 
ja ingenting er vel bedre enn å slippe kvalmen så lenge det er liv i magen. men lurer på om dere har drukket alkohol før dere fant ut at dere var gravide? jeg hadde meg noen øl rett før jeg fant ut at jeg var gravid.. har også hatt urinveisinfeksjon men fikk beskjed på apoteket om å fortsette pencilinkuren selv om jeg var gravid.. men etter jeg fant ut at jeg var gravid så har jeg skiftet helt om, spiser mye grønnsaker, tar folat tablett en gang til dagen, holder meg borte fra favorittpålegget, salami!!!!! og drikker ikke kaffe.. 
 
Lite symptomer her også! så å si ingenting faktisk. Hadde mye mer sist, så dette er uvant. Puppene er ikke en gang ømme! men det kan være fordi det ikke er så lenge siden jeg sluttet å amme snuppa.
Er litt mer trøtt en vanlig, og pittelitt småkvalm hvis det er lenge siden jeg har spist. 
Merket det litt mer rundt den tida jeg testet positivt. 
er 6+1, så det er enda tidlig da. Symptomene kan enda komme.
Men det er like normalt å ha symptomer som å ikke ha det :)

Tittentei13: Vi kan faktisk spise salami, med noen enkle forhåndsregler (de samme som for kjøttpålegg generelt) :) ble veldig glad da jeg fant det ut!
http://jordmorsiri.no/141/article/item/null/salami-jatakk
 
Back
Topp