Symptomer som bare forsvinner

Det skal bli deilig det! Hvis kvalmen forsvinner samtidig selvfølgelig :)
Ja det var det det da. Jeg tar det som en "selvfølge " at vi er kvitt den da. Men nå har jeg hørt om noen flere som har vært kvalm gjennom hele svangerskapet. Og det er jo 9 mnd!!!! Så kjenner meg litt små nervøs. Bare jula kan komme!

Godt det er jula vi venter på for den kommer Og Så alt for fort.

Er veldig av og på her også. I går følte jeg meg ikke gravid i heletatt, og bekymringene meldte seg med en gang. Tror jeg har sett et mønster i at jeg lettere blir kvalm når jeg har sovet mindre, så hos meg er jeg mer kvalm i ukedagene, og egentlig helt fin i helgene.

Er veldig av og på her også. I går følte jeg meg ikke gravid i heletatt, og bekymringene meldte seg med en gang. Tror jeg har sett et mønster i at jeg lettere blir kvalm når jeg har sovet mindre, så hos meg er jeg mer kvalm i ukedagene, og egentlig helt fin i helgene.

Ja det sies vel at en blir mer kvalm av stress og lite søvn, erfarer jeg selv hvertfall [emoji6]

Ikke for å skremme dere men jeg var kvalm og brakk meg og hadde null matlyst helt til uke 39 sist... da gikk det plutselig over :P

Så jeg har ingen som helst forhåpning om at det kommer til å gå over ved uke 12 denne gangen heller. Men håper det blir litt bedre etterhvert

Ikke for å skremme dere men jeg var kvalm og brakk meg og hadde null matlyst helt til uke 39 sist... da gikk det plutselig over :P

Så jeg har ingen som helst forhåpning om at det kommer til å gå over ved uke 12 denne gangen heller. Men håper det blir litt bedre etterhvert

Sånn hadde lillesøsteren min det også da hun var gravid [emoji17]

Hehe, det kan jeg skjønne [emoji173]️
De sier jo at babyen tar det den trenger uansett så [emoji85]
Ja. Men i en ideell verden skulle hun gjerne vært mer enn 2,9 da hun ble født (og gikk ned til 2,7 på sykehuset). Hadde vært fint om hun hadde litt mer å tære på <3 men det har jo gått kjempefint og hun er en frisk og rask treåring nå :) Naturen er fantastisk!

Ikke for å skremme dere men jeg var kvalm og brakk meg og hadde null matlyst helt til uke 39 sist... da gikk det plutselig over :p

Det hadde vært mitt verste mareritt! :sick009 Men, jeg håper og tror at jeg ikke ender opp der, all den tid dette er sjette svangerskap, og jeg alltid har vært helt kvalmefri innen uke 14.

Ja. Men i en ideell verden skulle hun gjerne vært mer enn 2,9 da hun ble født (og gikk ned til 2,7 på sykehuset). Hadde vært fint om hun hadde litt mer å tære på <3 men det har jo gått kjempefint og hun er en frisk og rask treåring nå :) Naturen er fantastisk!

Jeg spiste helt normalt forrige svangerskap og vel så det, men lillegutt var såvidt 3000g da han ble født [emoji85] spent på hvordan det blir denne gangen, siden jeg ikke eier matlyst så langt [emoji29]

Det hadde vært mitt verste mareritt! :sick009 Men, jeg håper og tror at jeg ikke ender opp der, all den tid dette er sjette svangerskap, og jeg alltid har vært helt kvalmefri innen uke 14.
6. svangerskap! Wow!!! jeg må si at etter mitt forrige svangerskap og fødsel var jeg usikker på om jeg orket å gå gjennom det en gang til. En grunn til at det blir tre og et halvt år mellom barna her.. og jeg tviler på at det noen gang blir noe tredje barn, selv om jeg skal aldri si aldri.

Beundrer dere som har gått gravide og født flere ganger! Og også det at dere oppdrar så mange barn selvfølgelig. :)

Jeg spiste helt normalt forrige svangerskap og vel så det, men lillegutt var såvidt 3000g da han ble født [emoji85] spent på hvordan det blir denne gangen, siden jeg ikke eier matlyst så langt [emoji29]
Om du er bekymra får du be om litt flere ultralyder ettehvert <3 det går nok uansett bra skal du se. Jeg veide 59kg da jeg ble gravid og 65 som høygravid, så det var egentlig bare babyen og fostervann og morkake som sto for vektoppgangen. Veide 57 etter fødselen. De tar til seg det de skal ha :)

Ikke for å skremme dere men jeg var kvalm og brakk meg og hadde null matlyst helt til uke 39 sist... da gikk det plutselig over [emoji14]

Plutselig over ford i du fødte?

Back
Topp