Symptomer på at dere er gravide

Blir til tider kvalm.. Spes vist jeg får noe i munnen (brakk med masse da jeg fikk litt vann i munnen da jeg dusjet i morges :P) Slet masse med hyperemisis med førstemann fra uke 5-20.. var 8 dager innlagt på kk med sonde og intrevenøs veske.. det går bare ikke denne gangen iom jeg er alene med mini noen uker til enda! Så oppkasten må bare holde seg på avstand!!!

Ellers er jeg veldig støl i magen.. Og får lett vondt i ryggen.. Slet med ryggen de 7 siste ukene i fjor sommer så håper jeg ikke er plaget hele dette svangerskapet!!!

Føles i grunnen som om mensen skal komme når som helst.. det har det gjort i 2,5 uke nå...

også har jeg en del ligament smerter.. :) 

 
Har ikke noe særlig med symptomer, litt ømme pupper, kanskje litt mer hissig enn vanlig, ellers ingenting. Kjente heller ingenting med første. Nesten litt misunnelig på dere med masse symptomer, må jo være litt betryggende :) Utenom dere med ekstrem kvalme da, må være grusomt :(
 


Kattejenta skrev:
Har ikke noe særlig med symptomer, litt ømme pupper, kanskje litt mer hissig enn vanlig, ellers ingenting. Kjente heller ingenting med første. Nesten litt misunnelig på dere med masse symptomer, må jo være litt betryggende :) Utenom dere med ekstrem kvalme da, må være grusomt :(



Samme her. Merker ingenting jeg, bortsett fra at jeg er mer sulten enn ellers, og litt ømme pupper. Men vi får bare nyte det;) sist var jeg kjempe kvalm fram til ca uke 14!
 
Idag, 4+2, føler jeg nesten at denne graviditeten har kommet veltende over meg. Har hatt skikkelig halsbrann, sliten og trøtt, og humørsvingninger.... Har vært ganske slitsomt, men litt "koselig" å på sin måte..... Får håpe dette går bra, og at de neste ukene går greit. :)
 
jeg har av og til ømme bryster, kvalm men ikke oppkast, oppblåst, liten matlyst, mage vondt, hodepine, trøtt og sliten. alt på en gang for å si det sånn..
 
Første tegnet jeg hadde som kom ganske raskt etter at egget hadde festet seg, var synlige blodårer på puppene :-)
 

Øm /Stiv i livmor om morgenen.

MYE migrene , type nesten hver dag.

Hormonell , gråter lett , hisser meg fort opp.

Litt småkvalm om morgenen men ikke slik at jeg kaster opp.

Veldig oppblåst.

Trøtt, lite energi.

 
Har fått større om ømme pupper Kvalm Aversjoner mot en del matvarer Veldig var på en del lukter Humørsvigninger Litt hodepine innimellom Sulten Sover dårlig (er det et symptom?) men er alltid trøtt! Tenkte jeg skulle prøve akupunktur mot kvalmen, men nå er jeg i slutten av uke 7, og har hørt kvalmen kan gi seg rundt uke 10, så får se når jeg får time..
 
Vekslende hard og løs mage
Trøtt
støl i puppene
Brekker meg en del på mat som jeg egentlig liker, så regner m kvalmen er rett rundt hjørnet...:/
Tar lettere til tårene
Økt sexlyst..:p(var helt motsatt sist sv.skap)
 
Det var mitt første tegn forrige gang, men har det ikke denne gangen..
 
Back
Topp