Symptomer på at dere er gravide

fru_z

Glad i forumet
Hei jenter! Har dere begynt å få noen symptomer på at dere er gravide, sånn utenom en positiv g-test? Her kjenner stadig en del murringer i magen, og så har jeg begynt å være kvalm, spesielt på morgenen. Sleit med kvalme og oppkast til jeg var 16-17 uker sist, så håper jo at det blir bedre denne gangen.
 
Kvalm på morran
Murring i magen
Mer trett  enn ellers
Sensetiv luktesans
Røyken smakte ikke godt lenger  ei heller kaffen  :) :) :)
Øm i brøsta
 
Kvalm, plutselig veldig svimmel Drømmer mye om natta Stikkinger i magen Fysen Kviser Trøtt Pluselig smaker ikke kaffe og cola zero. Og sånn var det i de to andre svangerskapene mine også.
 
Har ikke lyst på kaffe lenger (!!!), øm og murrete i magen, dårlig matlyst, småkvalm, trøtt og svimmel. 
 
Blir uvell når jeg blir sulten (bare litt, håper det fortsetter slik), "støl" i ryggen, stikker av og til i puppene, og det murrer av og til i livmor. I dag er jeg 4+0, Yeeey :)
 
Har ømme bryster her også. Synes egentlig at det er greit med litt symptomer, føler meg tryggere på at alt er i orden da.
 
bare at mensen ikke er kommet foreløpig...er jo ikke mer enn 4+2 på vei, så det kommer nok senere...
 
Har ganske like symptomer som jeg har hatt i de andre svangerskapa, som endte i sa, men de er sterkere denne gangen :D

Ømme bryst og såre nipler
Tørst
Trøtt, veldig trøtt!!
Små murringer, akkurat som at TR er på vei
Litt mer kviser :@
Vondt i halsen når jeg våkner
Tissetrengt
Mer irritert og grinete, og det er veldig ulikt meg..
SULTEN!

Dette er det jeg kommer på nå... Er akkurat våkna, så litt trøtt i trynet enda! :P
 
Ja, symptomene kommer fort...,. Jeg merka først det at jeg måtte opp om natta for å gå på do. Nå begynner jeg å miste litt matlysta, og litt uggen. Også veldig ømme bryster, det gjør jo ordentlig vondt å ta av bh'n på kvelden. Og alt er ganske likt fra forrige svangerskap sånn foreløpig. :)
 
Ikke så mye. Det jeg merker er at jeg føler meg sliten og trett.
Har mensenmurriner også.

Spent på om kvalmen kommer i uke 6 denne gangen også :p
 
kvaaaalm på morgenen. murringer, og vondt helt nederst i ryggen
 
Mine symptomer er:
-Mensmurringer som kommer og går.
-Ektremt ømme pupper (må sove m sportsbh :P)
-Veldig trøtt, må legge meg mye tidligere enn vanlig. Men våkner flere ganger i løpet av natta.
-Føler meg sliten i korsryggen

 
Har følt meg litt kvalm som om jeg skulle få mensen, som aldri kom;) Oppblåst/stor mage, og en enorm magefølelse på at noe er annerledes.... Aggressjon;) Samboer mobbet meg for pms som jeg aldri har så har følt meg litt teit i det siste;) Nå vet jeg hvorfor;)
 
-mensen kom ikke når den skulle
-tar lettere til tårene (gråter vanligvis ekstremt sjelden)
-kvalm og svimmel
-god luktesans
-drømmer rare drømmer
-har bittelitt metallsmak i munnen
-litt amper
-magen er plutselig blitt større!!!! (Er gravid for 2 gang)
 


Minismurfen skrev:
-mensen kom ikke når den skulle
-tar lettere til tårene (gråter vanligvis ekstremt sjelden)
-kvalm og svimmel
-god luktesans
-drømmer rare drømmer
-har bittelitt metallsmak i munnen
-litt amper
-magen er plutselig blitt større!!!! (Er gravid for 2 gang)


!!

Trodde ikke det gikk an å føle at magen er større såå tidlig!! bra andre har det sånn og! Er jo slik at magen blir fortere stor og større med nr2, men er ikke i uke 5 engang jo! Var stor i uke 12 sist, så ser tegninga:S


 
Jeg har hatt vondt i magen, og er veldig emosjonell... Ellers kjenner jeg ikke noe spesielt :)
 
Back
Topp