Jba84
Blir kjent med forumet
Så kjedelig det ikke har virket for deg. Prøvd større dose, kombinert Dymista med noe annet f eks? Håper du finner noe som hjelperHar prøvd både Nasonex og Dymista, ingen av de som funker under svangerskap for megNasonex har aldri funket for min del men dymista funket veldig bra under allergi sesong men ikke svangerskap. Jobber godt med fastlegen for å prøve og finne noe som funker men vanskelig når jeg blir så sykt tett som jeg blir.
Nasonex har aldri funket for min del men dymista funket veldig bra under allergi sesong men ikke svangerskap. Jobber godt med fastlegen for å prøve og finne noe som funker men vanskelig når jeg blir så sykt tett som jeg blir.
Skjønner ikke hvordan det er mulig. Er kvalm men kaster ikke opp, passer på å få i meg så og si normalt med mat og ligger for det meste på sofaen. Men magen vokser så tenker som så at det betyr at babyen får i seg den næringen den trenger men jeg gjør nåkk ikke det. Så håper det snur snart, rekner med at grunnen til at jeg er så utslitt om dagene er pga det..