Symptomer nå da jenter?

Mrs.H

Glad i forumet
Mailykke <3
Junibarna 2019
Hva slags symptomer har dere nå?

Her er jeg heldigvis ikke kvalm enda, men litt øm i puppene.
Men mitt største symptom er at jeg er så vanvittig trøtt :p Huff er nesten litt skremmende.
Er 4+2 idag.

Jeg er kun veldig trøtt og pittelitt ømme pupper ;-) gleder meg til å få mage så jeg føler meg mere gravid <3

Begynt å få menssmerter !
Så håper det bare vokser og ikke noe anna:/

Vi er ca like langt på vei. Jeg har mye humørsvingninger. Ellers lite jeg merker.

Begynt å få menssmerter !
Så håper det bare vokser og ikke noe anna:/

Det håper jeg også Kaja. Men du er litt lengre på vei er du ikke? Satser på at det bare er det. :-)
Sender deg en stoor klem.

Ømme pupper, fryktelig trøtt og slapp. Kvalm i perioder, men holder det i sjakk så lenge eg spiser regelmessig :) Stikkinger neders i magen, som kommer og går. 5+5 no :)

Kvalmebølger, spesielt om morgenen og kvelden, trøtt som en strømpe, stikkninger i pupper og mage, sulten, sliten, irritabel og brystene er blitt større.

Trøtt, sulten, uggen og humørsvingninger....:-p 4+3 idag.

Det at jeg legger meg halv ti på lørdagskvelden er symptom nok egentlig :-P ellers har jeg litt melk i puppene ;-)

Det at jeg legger meg halv ti på lørdagskvelden er symptom nok egentlig :-P ellers har jeg litt melk i puppene ;-)
Har hatt egentlig litt melk helt siden jenta kom til verden. Fikk litt sjokk da jeg oppdaget et halvt år etter at jeg slutta å amme at det fremdeles var noe melk der. Trodde ikke det var i så lenge. Men jo da. Og det er der enda...

Her er det humørsvigninger, hormoner som går i hytt og pine, kan i peridoer bli litt små uggen, ømme bryster men mest på kvelden,, kjenner ikke så mye stikninger der nede.. føle meg normale der nede..kan jo kjenne litt av og til men er ikke noe jeg merker så pass mye at jeg reagere på det

Har hatt egentlig litt melk helt siden jenta kom til verden. Fikk litt sjokk da jeg oppdaget et halvt år etter at jeg slutta å amme at det fremdeles var noe melk der. Trodde ikke det var i så lenge. Men jo da. Og det er der enda...

Det er sprøtt at det er så tidlig, men det er jo som du sier, ikke lenge siden sist melkeproduksjon og sånn er det nok for oss begge ;) Jeg ble gravid da minstemann var 4 1/2 mnd gammel (altså i januar i år) og fikk melk ganske fort, men mistet, og får det kjappere nå faktisk. Crazy! Føler ikke jeg fikk melk i puppene før halvveis ut i svangerskapet (minst) i de to foregående svangerskapet :P

Er litt småuggen hvis jeg ikke spiser, og puppa er så utrolig ømme. Og stikininger og type menssmerter. Håper bare at det er vondter som skal være der;)

Utrolig vonde pupper, spesielt visst jeg fryser!! Ellers noe småkvalm, særlig når jeg legger meg flatt å skal sove,å sinnsykt trøtt, kunne sovet i hundre år om jeg hadde sjansen!

Vet jo fortsatt ikke helt hvor lang på vei jeg er, men sier at det er 4+1 i dag, basert på testene jeg har tatt da.
Så veldig veldig tidlig egentlig...
Min største symptom er vel at jeg er fortere sint og irritert, tisser mange ganger hver dag, og er litt mere trøtt.

Åååja, jeg er hissig og blir skikkelig fort irritert. Veldig irriterende. Og så blir jeg veldig lett rørt og lei meg.

Back
Topp