Symptomer i uke 2?! Er det mulig?

Er det lov å bli litt bekymra igjen eller?? :confused: Tante Rød dukka opp på Tirsdag (dag 29 i syklusen), men etter bare 3 dager med noe mindre blødninger enn normalt (men ferskt blod) så har jeg slutta å blø?? (Det skal nevnes at jeg alltid har 6-7 dager med blødninger). Tok jo aldri test nr. 2, for jeg følte meg sikker på at den første stemte, i og med mensen kom som normalt... Blir jo litt nervøs, for jeg går jo på nokså sterk antibiotika-kur pga en infeksjon i tillegg til at p-plasteret er på på igjen... :pale

Skal nok kjøpe meg en ny test fort som fy..

Festeblødning? Men kanskje litt sent for det.. Tror nok det var mens jeg.

Ta en ny test? Kan være mensen er rar, er sånn her noen ganger og :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Er det lov å bli litt bekymra igjen eller?? :confused: Tante Rød dukka opp på Tirsdag (dag 29 i syklusen), men etter bare 3 dager med noe mindre blødninger enn normalt (men ferskt blod) så har jeg slutta å blø?? (Det skal nevnes at jeg alltid har 6-7 dager med blødninger). Tok jo aldri test nr. 2, for jeg følte meg sikker på at den første stemte, i og med mensen kom som normalt... Blir jo litt nervøs, for jeg går jo på nokså sterk antibiotika-kur pga en infeksjon i tillegg til at p-plasteret er på på igjen... :pale

Skal nok kjøpe meg en ny test fort som fy..

Vil anbefale deg å kjøpe en ny test. Antibiotika kurer svekker beskyttelsen av p-pillene!

Vil anbefale deg å kjøpe en ny test. Antibiotika kurer svekker beskyttelsen av p-pillene!

Har kjøpt test nå. Mens har vært skikkelig rar denne gangen! 3 dager med litt mindre blødning enn normalt, så full stopp 4 dagen.. i går og idag (dag 5 og 6) kommer det litt slim og noen små flekker blod.. Helt merkelig! Skal få tatt test i kveld eller i morgen tidlig (om jeg klarer å holde meg). Har derimot ikke hatt samleie når jeg gikk på antibiotika, så ingen fare der. Det har jeg lært etter at vår førstefødte ble unnfanget på pillene under antibiotika kur.

kan jo være en kjemisk graviditet?

Der egget bare "sneier" borti og viser positiv gravid, men mensen kommer gjerne 4-5 dager etter forventet

kan jo være en kjemisk graviditet?

Der egget bare "sneier" borti og viser positiv gravid, men mensen kommer gjerne 4-5 dager etter forventet

Aner ikke. Har aldri vært borti noe sånt :) Mensen kom denne gangen på dag 29 i syklusen, så nokså presis siden syklusen min som regel alltid er på 28-29 (maksimalt 30) dager. Har ikke fått positiv test (ennå), testa rett før forrige mens periode, men negativ. Så skal ta en test om en liten stund. :) Om jeg er gravid allikevel så må jeg være over 4 uker, så da viser det vel på testen uansett vil jeg tro.

Jeg hadde skikkelig diare' og magesmerter, og akutt kvalme, dagen etter eggløsning når jeg ble gravid nå.
I følge el kakulatoren stemmer det overens med når vi hadde samleie, men jeg trodde jeg hadde spist noe jeg ikke tålte. Tenkte ikke symptomene meldte seg så raskt, men når jeg tenker på det nå så kan d godt være noe i det altså.

Aprilbaby❤️

Fullstendig mulig =P Jeg fikk også symptomer rundt uke 2-3. Men skjønte egentlig ikke hva symptomene hadde vært før jeg tok test og den var positiv =P

Hei!

Jeg er ei jente på 23 år (blir 24). Jeg og min samboer har to barn fra før, yngste er snart 3 år. Vi ønsker oss ikke et nytt barn helt ennå, så kjenner panikken stiger.. Noe baby nå er så absolutt ikke planlagt.. Men abort er uansett ikke et alternativ for meg om "ulykken" først har skjedd....

Jeg hadde eggløsning i løpet av forrige uke, og jeg og samboeren hadde sex en gang denne uka, mest sannsynlig en dag eller to etter el (litt usikker på nøyaktig hvilken dag el var). Jeg har p-plaster, men oppdaget morgenen etter samleie at dette ikke var på lengre, men satt klistret fast i trusa. Fikk litt panikk, men tok fort på et nytt ett. Aner ikke hvor lenge det har vært av.

Så til symptomene; Har idag ligget rett ut med feber, kvalme og oppkast. Har sovet så og si hele dagen, innimellom oppkast. Dette er ikke normalt for meg om det er snakk om omgangssyken, så jeg er nå litt redd for at jeg faktisk kan være gravid. Men kan man få symptomer så tidlig? I følge terminkalkulator så kan jeg være rundt 2 uker og 5-6 dager om jeg er gravid nå. Med guttene merket jeg ikke så mye før etter uke 4 (ømme bryster) og kvalmen kom ikke før rundt uke 7.

Har man eggløsning på p plaster ? Eller p piller ? Trodde det var en blødning man fikk da ? Ikke eggløsning.. P plaster skal jo gjøre at eggene ikke modnes ? Eller er jeg helt på tur ? :-p hihi

15 Mars 2015

Da er du vel lettet? :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Absolutt :) Selv om jeg til tider kan bli litt babysyk, så vet jeg at jeg innerst inne egentlig ønsker å vente, det gjør vi begge to :-) Så at jeg ikke er gravid var bare en lettelse egentlig :-) Tydeligvis bare mensen som spilte meg et puss denne gangen.

Har man eggløsning på p plaster ? Eller p piller ? Trodde det var en blødning man fikk da ? Ikke eggløsning.. P plaster skal jo gjøre at eggene ikke modnes ? Eller er jeg helt på tur ? :p hihi

15 Mars 2015

Godt spørsmål egentlig! :p Har alltid hatt ømme pupper den uka jeg har eggløsning, og har fortsatt hatt ømme pupper i de tider jeg skulle hatt eggløsning selv om jeg har hatt plaster!

Back
Topp