Redhead
Førstegangsmamma
Jeg er nå et stykke ut i 2. trimester, 15+3. Mellom uke 6 og 12 var jeg konstant uvel og energiløs, og hadde ømme bryster. I de siste 3 ukene har jeg følt meg topp! Jeg føler meg egentlig ikke spesielt gravid. På en måte synes jeg dette er veldig deilig, men også litt bekymringsverdig. Har fortsatt hatt ømme bryster i denne siste perioden - svinger litt fra dag til dag - noen voksesmerter innimellom, og synes kanskje jeg har fått litt mer volum nederst i magen. Ellers ingenting. Kan heller ikke si jeg har kjent noen utvetydige fosterbevegelser enda.
Flere som opplever dette? Er brystene deres like ømme nå som før, og er de ømme hele tiden? Har dere fått tydelige mager? Andre symptomer dere har fått i 2. trimester som dere ikke hadde før? Er selvsagt redd for en ny MA, og leter etter noen sikre symptomer som jeg kan følge med på.
Flere som opplever dette? Er brystene deres like ømme nå som før, og er de ømme hele tiden? Har dere fått tydelige mager? Andre symptomer dere har fått i 2. trimester som dere ikke hadde før? Er selvsagt redd for en ny MA, og leter etter noen sikre symptomer som jeg kan følge med på.