Symptomene dine

Jeg har hatt murringer i mage og rygg i ca en uke allerede pluss veldig sensitive brystvorter... så derfor mistenkte jeg at jeg var gravid og denne uken hvor jeg ikke har fått skikkelig bekreftelse før idag har vært laaaaang!

Jeg gruer meg så fælt til kvalmen kommer og jeg kaster opp... Jeg hater det,er så redd for oppkast og kvalme... huff....

Er skikkelig oppblåst og murrer en del[emoji4] er veldig sliten også, og det var jeg sist gang og, men nå tror jeg det har like mye å gjøre med ingen sammenhengende søvn[emoji4]

Sliten, sover dårlig (mange tanker :shy:), murringer.. ellers ingen typiske «tegn» :p

Det murrer i livmorområdet. Mye. Det gjorde det sist og..
Så er puppene tunge. Det er vel det :)
3+4 i dag.

guri malla. jeg er så sykt kvalm.. heele tiden.. sulten og kvalm. er kun når jeg spiser jeg ikke er kvalm. i det jeg setter maten fra meg så blir jeg kvalm igjen. kommer jo til å bli trill rund fra topp til tå om jeg skal spise kontinuerlig x-P men men. dette blir det baby av <3

5+3 (4 om litt under 1 time)

- vond rygg, korsryggen
- trøtt, men sliter med å sovne når jeg legger meg i sengen
- mer tørst
- må tisse oftere, å kan føle at jeg må tisse igjen rett etter at jeg har tissa å skal til å vaske hendene.
- hete og frysetokter om hverandre.
- begynner å bli litt små kvalm etter at jeg har spist
- mer sulten
- veldig oppblåst

5+3 (4 om litt under 1 time)

- vond rygg, korsryggen
- mer tørst
- må tisse oftere, å kan føle at jeg må tisse igjen rett etter at jeg har tissa å skal til å vask hendene.
- mer sulten
- veldig oppblåst

Vi er kommet akkurat likt og vi har de samme symptomene [emoji5]

Ugh, symptomene mine kommer og går litt. Den voldsomme trøttheten og å være emosjonell har gitt seg, merket ikke noe særlig til dette da jeg nærmet meg slutten av uke 4. Føler meg egentlig helt fin nå!

Nå har jeg egentlig bare ømme pupper og murringer... Puppene varierer litt i ømhet fra dag til dag, mens murringene har blitt litt lettere og mindre vonde (og MAAAASSE utflod, men det snakker vi ikke så høyt om :D ).

Vet at man ofte ikke får noe særlig symptomer før uke 6-7, men synes det er litt dumt at jeg hadde mange, som så har forsvunnet.

Ble helt latterlig kvalm etter lunsj i dag :eek: Ellers er det store, ømme bryster som nok skyldes lutinusen. Varm om natta og tisser hele tiden! Er bare 3+6 i dag, så spent på om begge embryoene mine festet seg :rolleyes:

6+0

- vond rygg, korsryggen
- mer tørst
- må tisse oftere, å kan føle at jeg må tisse igjen rett etter at jeg har tissa å skal til å vaske hendene.
- mer sulten
- veldig oppblåst

+ halsbrann

Ømme brystvorter og tunge bryst, trøtt, sliten, peser som en GRIS, tisser mer, fryyser hele tiden, veldig behov for bruk av truseinnlegg, blir lett bilsyk oog har blitt litt "surrehode" [emoji28] småkvalm til tider (livredd for uke 6, da jeg spøy fra da til uke 18 sist!!) 5+2 i dag [emoji849]

Kvalme, ømme pupper, trøtt og smerter i mage. Hvor mye smerter er normalt?

Niplene står i brann og tisser mye oftere. Kvalmen har ikke meldt sin ankomst enda heldigvis! Håper den holder seg unna [emoji28] hadde HG hele forje svangerskap [emoji43]

Har sånn merkelig følelse av at hele magen er full. Ubehag helt opp mot ribbebeina, litt som jeg hadde i slutten av sist svangerskap. MRN da var det jo beina til lillemann som sparka i dem, så nå vet jeg ikke hva som forårsaker det [emoji28]!
Og så ømme pupper, murringer og trøøøøtt da.

Back
Topp