Symptomene dine

Snart 5 uker. Men har ikke hatt andre symptomer enn litt strekk i lysken om jeg gjør raske bevegelser og ømme pupper... Vært gravid før og sjelden hatt så veldig mye symptomer annet enn halsbrann og voksende mage.

Jeg er full i symptomer. Eller.. var :-p men det er pga alle hormonene jeg har sprøytet i meg gjennom ivf.
Det som har vedvart som kanskje er et faktisk graviditetssymptom er vonde bryster og endring på brystvortene. Stikning i livmor og noe "menssmerter"

Er 4+0

Her er det en haug med symptomer noen av dem vet jeg at er på grunn av graviditet (da di ikke var der da jeg bare gikk på medisiner) og noen av di andre kan være medisiner. Di jeg vet at er av graviditet er:
-Forhøyet hvilepuls( sitter helt stille og puster og peser)
-Ekstremt følsomme brystvorter og betydelig større bryster.
- Utmattethet
- Rar matlyst, orker liksom ikke å spise så mye om gangen og blir ekstremt fort mett, men blir fort sulten igjen

Har en del murringer og tung følelse i livmoren også men det kan være medisinene, men har hatt akkurat samme følelse di andre gangene jeg har vært gravid:)

Edit: er 4+1

Her er det VM i symptomer [emoji23][emoji85]

- murringer i livmor
- er ingen veldig dreven livmortapp-føler, men når jeg kjente etter var det noe som liksom var rart og annerledes med den [emoji23][emoji849]
- oppblåst som få..
- tørre slimhinner (blødde neseblod her. Aldri skjedd før).
- humørsvingninger herifra til... * [emoji28] (stakkars samboeren min).
- tisser sikkert flere titalls ganger om dagen
- kvalmende følelse som brer seg oppover halsen i tide og utide..
- annerledes smakssans.. veldig merkelig egentlig [emoji85]

- Forferdelig trøtt
- oppblåst
- Sulten
- små kvalm
- kronisk tett nese
- Murringer i magen, og korsryggen

Ooh.. jeg er så varm!! Hetetokter fra en annen verden! [emoji173]

Og så begynner jeg å tenke liitt slitsomt mye på sex...

Her er det VM i symptomer [emoji23][emoji85]

- murringer i livmor
- er ingen veldig dreven livmortapp-føler, men når jeg kjente etter var det noe som liksom var rart og annerledes med den [emoji23][emoji849]
- oppblåst som få..
- tørre slimhinner (blødde neseblod her. Aldri skjedd før).
- humørsvingninger herifra til... * [emoji28] (stakkars samboeren min).
- tisser sikkert flere titalls ganger om dagen
- kvalmende følelse som brer seg oppover halsen i tide og utide..
- annerledes smakssans.. veldig merkelig egentlig [emoji85]

‘’Ingen veldig dreven livmortapp-føler’’ [emoji23][emoji23]

Nytt symptom- heftig tannkjøttbetennelse.. hadde det sist sv.skap også. Auuu :-/

‘’Ingen veldig dreven livmortapp-føler’’ [emoji23][emoji23]

Hehehe! ordforråd har også forsvunnet [emoji23] Jeg sjekka vel egentlig etter noe lignende blod (les: venta på menstruasjonen min) da jeg kjente at livmortappen var rar [emoji849][emoji23]

Nytt symptom- heftig tannkjøttbetennelse.. hadde det sist sv.skap også. Auuu :-/

AUUU!!! :/ håper det går fort over [emoji173]️[emoji173]️

Her er det en haug med symptomer noen av dem vet jeg at er på grunn av graviditet (da di ikke var der da jeg bare gikk på medisiner) og noen av di andre kan være medisiner. Di jeg vet at er av graviditet er:
-Forhøyet hvilepuls( sitter helt stille og puster og peser)
-Ekstremt følsomme brystvorter og betydelig større bryster.
- Utmattethet
- Rar matlyst, orker liksom ikke å spise så mye om gangen og blir ekstremt fort mett, men blir fort sulten igjen

Har en del murringer og tung følelse i livmoren også men det kan være medisinene, men har hatt akkurat samme følelse di andre gangene jeg har vært gravid:)

Edit: er 4+1
Jeg har også sånn rar matlyst [emoji28]
Ellers er det tunge bryster, men ikke noe ømhet.
Er mye tørst, derav tisser jeg også en del.
Oppblåst og murringer i magen.
4+5 idag [emoji4]

Back
Topp