Symptomene dine

Fik positiv test for to dager siden men ingen symptomer enda heldigvis[emoji23] Krysser fingrene for at trøttheten og kvalmen holder seg unna[emoji23]

Har hatt store pupper siden lenge før jeg tok graviditetstest :-)
Av og på med ømme pupper, men stort sett er de det.
Murringer i magen, noen dager før og etter jeg tok testen var det verst, men er fortsatt vondt innimellom - og blir like redd hver gang!
I går 5+0, ble jeg litt kvalm på kvelden, og brekningsfølelse og ikke lyst å spise noe fra morgenen av og ut hele dagen.
I dag har jeg vært kvalm og ikke hatt lyst på mat - spiste egg som bare smakte pyton til frokost. Og ble mer kvalm og uvel i kveld.
I tilleg fikk jeg frysebyger i kveld.
Så nå begynner symptomene å komme!

Jeg er 5+2 i dag.

Symptomene jeg har merket hittil er ømme bryster, hyppigere toalettbesøk, dårligere nattesøvn, oppblåst mage, mange og ganske vonde murringer/stikninger/verking i livmorområdet og at jeg er trøttere enn vanlig. :sleep011
I tillegg til en følelse av å være kognitivt redusert.. :schocked028

Jeg er 4+4 idag :) litt vonde pupper og stikking i livmor. Ellers ikke så mange symptomer enda :)

Jeg er bare 4+1, men allerede en del symptomer i anmarsj.
Litt mer trøtt,
oppblåst,
sulten,
MYE murringer nederst i magen.
Høyere puls.
Tymgre/større bryster.
Varm og kald om hverandre, men vet ikke om det er et symptom.
Har tidligere vært plaget med voldsom luktesans, men den har ikke dukket opp enda. Håper heller ikke den kommer.

3+6 idag
- Høyere puls
- Tyngre bryst
- Tung/full følelse i livmor og litt "småverking"/murring av og til

Her kom kvalmen i dag, 5+0, måtte plutselig kaste opp midt i frukosten :hilarious: Har også hatt ømme bryst siden 4dpo og mensensmerter siden ca 10-11 dpo. Nå er jeg også sykt trøtt og blir fort sliten/tungpustet :p Men etter å ha prøvd så lenge ønsker jeg alle symptomer velkommen :D

5+5 i dag
- Kvalmen har nogenlunde gitt seg, litt i bølger, men ingen ting kontra andre dagene [emoji1373]
- oppblåst/mye luft
- tunge ømme boobs [emoji849]
- mye utflod
- takler dårlig matlukt
- kronisk tett nese
- tisser mer
- null matlyst

6+0 i dag [emoji1365]
- litt ømme nipler
- tett nese
- må ofte tisse selv om det er lite
- veldig øm og vond korsrygg
- murringer i livmoren
- mere trøtt

5+ 4
Utrolig trøtt og sliten
Ømme bryster
Periodevis kvalm, spesielt om morgenen
Murringer i magen
Tisser oftere
Glemmer alt mulig og surrer rundt som ei dum høne. At ingen skjønner lunta, skjønner ikke jeg!!!

4+6, ingen kvalme. En uke før testdag fikk jeg kjenne på symptomene. Uvanlig trøtt, noe enormt. Det varte vel i en god uke. Brystvortene var og kjempe følsomme og vonde å bare «nesten» være borti :wtf: Noe svimmel og to dager før testdag kjente jeg en tyngde der nede som jeg aldri har kjent før. Da visste jeg at spiren satt :angel8

Ellers spiser jeg litt for masse.... kan jo ikke spise for to heeelt enda :happy: og kjenner litt stikking.

Spørsmål: når kommer kvalmen? OG jeg får kjempe vondt under orgasme og sex. Er det noe jeg bør holde avstand fra? :chicken: Fikk beskjed fra fertilitetsavdelingen at jeg burde holde meg vekke fra badekar og sex i en uke etter egguttak. Jeg holdt meg i ihvertfall i to uker for sikkerhetsskyld...

Og gratulerer til dere alle!!! Dette blir spennende :dummy1::dummy::smiley-bounce016

Cirka 4+5 i dag (men synes det er litt vanskelig å regne riktig)
- ømme pupper og brystvorter
- tunge pupper
- emosjonell, humørsvinginger (humøret mitt påvirkes lett av hormoner, har vært sånn siden jeg sluttet på p-piller)
- SÅ SLITEN de siste par dagene. Unormalt sliten, har ikke orket noe som helst.
- menskramper/murringer/ strekkende følelse i livmor

Håper testene fra billigtester.no kommer i posten i dag, så jeg kan teste i morgen og helga. Er veldig trøtt, har vært det med de to første og.. litt magesmerter i går kveld.. Kan og være innbilning.... spennende spennende........;) altså, jeg vet ikke sikkert om jeg er gravid enda, men føler meg veldig gravid :D

4+5 i dag
Har egentlig ikke så mange symptomer, og det stresser meg litt.
- innimellom litt ømme pupper (men klarer fint å sove på magen)
- litt småirritert
- innimellom små stikk i nedre del av magen

Men kjente på livmortappen i dag, den er ganske høyt oppe, bakover bøyd. Men følte at den forsatt var åpen? Noen som er gode på dette?
Mitt første graviditet så helt grønn på dette!:wacky::oops:

Ca 4+4 og såpass ømme og voksende pupper at jeg måtte kjøpe ny bh. Masse murringer i magen, åpenbart at det lages plass i livmora :)
Mye mer trøtt enn normalt, og blir fortere sliten av vanlige fysiske oppgaver.
God stigning fra 13 til 17 dpo :D

4+2 og idag kom kvalmen! :yuck: Ømme bryster har jeg også begynt å merke de siste dagene. Trøtt. Murringer i nedre del av magen.

Back
Topp