Symptom tråd

jente94

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvilken symptomer har dere til nå? :D
De jeg har lagt merke til nå er

-Småkvalm på morgenen og litt av og til på dagen
-tett i nesa hele tiden
-vondt i brystvortene (ammer enda førstemann, vet ikke om jeg klarer det lengre snart)
-trøtt hele tiden
-metallsmak i munnen
-sterkere luktesans

Er bare 3+4 uker på vei :p

Har svake murringer flere ganger om dagen, flere som har det? Kjenner det bekymrer meg, hadde fått panikk hvis det ikke hadde vært for at min søster hadde samme symptomet med sin første.

Ellers har jeg ømme bryster, utenom det ingenting.

Kjenner allerede at jeg er generelt mye mer bekymret denne gangen enn med første. Skal bli godt å krysse 12 ukers grensen.

Ømme tunge bryster, såre brystknopper. Småkvalm innimellom og litt lett murring av og til :) drømmer også veldig tydelige drømmer hver natt... er 4+1 idag :)

Last edited:
4+1 i dag :) Jeg er småkvalm i bølger gjennom hele dagen og natten, og våkner veldig tidlig om morgenen.

Jeg har i tillegg strekksmerter i venstre lyske. Verst når jeg ligger i sengen. Korsrygg er vond gjennom hele dagen, spesielt når jeg sitter eller kjører bil.

Blir litt bekymret for korsryggsmertene, siden jeg hadde det sist og det endte i MA, og denne gangen er smertene enda mer konstant og ubehagelig. Noen som har opplevd lignende? Eller har noen tips?

Her er symptomene (murringer og ømme/stikkende/kløende pupper) vekk. Litt skummelt, men testene blir sterkere, og det er vel det viktigste.

Og så er jeg møkk forkjølet da :(

4+1 i dag :)

Her er symptomene (murringer og ømme/stikkende/kløende pupper) vekk. Litt skummelt, men testene blir sterkere, og det er vel det viktigste.

Og så er jeg møkk forkjølet da :(

4+1 i dag :)

Samme her i dag, jeg tror det går veldig av og på . Ikke gøy å bekymre seg :(

Ingen spesielle symptomer, utenom at jeg allerede kjenner det i bekkenet :O Begynte med bekkenløsning i uke 9 med førstemann, så er forberedt på det denne gangen:/

Jeg hadde veldig vonde pupper allerede fra el. Det har avtatt nå. Håper ikke det er negativt. Ellers er det et slags trykk i magen på en måte. Jeg er ikke spesielt trøtt, men er små kvalm i blandt. Kaster heldigvis ikke opp. :)
Får oftere følelse av at jeg er sulten. Det rumler i magen men jeg har jo nettopp spist. Hehe.

4+4
- Trøtt (sovnet på sofaen etter middag, helt ulikt meg)
- Større pupper (Tilogmed nannen la merke til det)
- Periodevis svimmel, følbar at gulvet junger liksom.., i korte perioder

Merker ikke så mye. 4+6. Hodepine. Emosjonell innimellom. Kjenner det skjer ting i nedre del av magen, murringer.

Her er jeg småkvalm spesielt om morgenen og utover dagen i bølger. Veldig sliten og veldig fort andpusten føles det som.. murringer litt nå og da, og en litt sånn sultfølelse. Brystene er litt "brusene" ikke ømme eller vonde men føles som det skjer noe inni de :-)

Har hatt ligamentsmerter, murringer og såre brystvorter siden noen dager etter el, så jeg var sikker på at jeg var gravid. Humørsvingninger i tillegg, pleier ikke å ha det. Og litt uggen. Måtte slutte å amme toåringen for det var så vondt. Nå er symptomene litt svakere, det bekymret meg. Men så leste jeg litt og fant ut at det var ganske vanlig at symptomene varierer så tidlig i svangerskapet, så jeg håper alt er i orden allikevel. 4+6 i dag.

Har hatt ligamentsmerter, murringer og såre brystvorter siden noen dager etter el, så jeg var sikker på at jeg var gravid. Humørsvingninger i tillegg, pleier ikke å ha det. Og litt uggen. Måtte slutte å amme toåringen for det var så vondt. Nå er symptomene litt svakere, det bekymret meg. Men så leste jeg litt og fant ut at det var ganske vanlig at symptomene varierer så tidlig i svangerskapet, så jeg håper alt er i orden allikevel. 4+6 i dag.

Har likt med ammingen, føles ut som toåringen biter tennene igjennom.. bare amma 4 ganger de siste to ukene :p jeg hadde ett lite håp om tandemamming men ser ikke ut til at det blir det her :p

Vært skikkelig trøtt de 2 siste dagene. Gjesp! Og drømmer helt merkelig hver eneste natt. Ikke noe i veien med fantasien ihvertfall [emoji23]

Gud så trøtt jeg er!! Har en fantastisk mann som tok 2 åringen idag så jeg fikk sove fram til kl 10, jeg la meg igjen kl 15 sov til 18.30 og nå er jeg trøtt igjen! Kan ikke huske jeg var så trøtt med førstemann.. noen som vet hvor lenge den extreme trøttheten varer? :p

Har likt med ammingen, føles ut som toåringen biter tennene igjennom.. bare amma 4 ganger de siste to ukene :p jeg hadde ett lite håp om tandemamming men ser ikke ut til at det blir det her :p

Hadde det jeg og, men sånn ble det ikke gitt. Vesla mi har vært så intens på puppen, og de siste månedene har hun bare sovet mindre og mindre, våknet for dagen halv fem.. Nå tre dager etter ammeslutt er det bedre allerede. Og i kveld var det ingen gråting eller sutring etter pupp heller, heldigvis, det har gått nye bedre å slutte enn fryktet:)

Jeg sovnet på sofaen i middagsbesøk til svigers idag.. haha sånn er det når man er enormt trøtt plutselig! :-)

Trøtt!! såre nipler og ilinger/små kramper i høyre side og ned. Også føler jeg meg oppblåst på kveldene.. deilig å "slippe magen fri" når en kommer hjem om dagen altså [emoji23]

Back
Topp