SYMPTOM TRÅD ♡

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Kan jo begynne fra
Dpo 5-6 stråling i bryst litt vondt
DPO 7-8 Det samme som over , pluss at jeg har endel smerter føles som el smerter, blir også ender svimmel sånn jorden snurrer rundt
Dpo 8-10 samme som begge over men blir kvalm hvis jeg ikke spiser noe jeg aldri blir. Endelig strekninger og stikking i magen . Litt økt utflod
11-12 bitte litt øm i brystene , stikking nederste del av magen, uvel før mat, ingenting frister unntatt gelé og cola haha :p
13-14 ingenting litt vondt i puppene hvis jeg ligger på magen :p
15-17 ømme pupper, mye svimmel og vondt i hode . Og trøtt
17-23 dpo ømme pupper kan ikke være nær dem , litt små murringer , litt mer tørst ♡
Og lenger har jeg ikke kommet
 
Last edited:
Jeg er vel ca 3 uker på veg. Så langt har jeg ikke merket så veldig mye til graviditet'en. Er øm i nedre del av magen og opplever litt stikking. Jeg er mye oftere sulten og jeg opplever ekstremt mye gass :rolleyes:

Men er heldigvis ikke kvalm, men har alltid med meg en pakke med ritz kjeks just in case!
Har også hatt litt spontane cravings.

Hvordan går det med dere andre?
 
Ømme pupper.

Men håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen. Sist kom den i uke 6.
 
Jeg har hatt fryktelig ømme pupper og ganske mye stikkinger/ smerter i nedre del av magen.
I dag har jeg grått for de minste ting, så hormonene er tydeligvis på plass...

Jeg merker også at aversjonen mot en del matvarer begynner å melde seg, og jeg kjenner meg litt småkvalm. Forrige gang var jeg veldig kvalm fra veldig tidlig i svangerskapet, så jeg er litt bekymret for at den ordentlige kvalmen er rett rundt hjørnet.
 
Jeg merker det i grunn mest på puppene, som er veldig ømme. Har og merket de to siste dagene at jeg blir veldig sliten løpet av dagen, og trenger å hvile middag - noe jeg aldri har behov for ellers. Håper jeg slipper unna kvalmen, litt tidlig å si enda, men merker i hvertfall ingenting til det :happy:
 
Dere som har stikninger; fordeler de seg jevnt over hele magen? Mine er nesten bare på den ene siden...
 
Jeg har masse murringer, det jobbes masse nede i magen. Springer av og til på do og tror det er diare, men det kommer ingenting. Men i dag har jeg så å si ingen symptomer :wideyed: Syns det er litt skummel!
 
Jeg har masse murringer, det jobbes masse nede i magen. Springer av og til på do og tror det er diare, men det kommer ingenting. Men i dag har jeg så å si ingen symptomer :wideyed: Syns det er litt skummel!

Skjønner hva du mener. Jeg har hatt skikkelig ømme pupper fram til nå, men i dag er de mye bedre. Selv om det er fælt når de er ømme og såre, er det nesten enda verre når de ikke er det! Men det er vel ganske vanlig at det varierer fra dag til dag, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for det...
 
Skjønner hva du mener. Jeg har hatt skikkelig ømme pupper fram til nå, men i dag er de mye bedre. Selv om det er fælt når de er ømme og såre, er det nesten enda verre når de ikke er det! Men det er vel ganske vanlig at det varierer fra dag til dag, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for det...

Godt det ikke bare er jeg :) Er nok sikkert helt normalt ja :)
 
Har ofte halsbrann om dagen, og blir kvalm hver ettermiddag/kveld:hungover:
Litt ironisk at det heter morgenkvalme, da det kommer når som helst på døgnet.. Haha!
Ellers merker jeg det skjer ting der nede :)
 
Tror jeg har akkurat tippet 3 uker og nå kjenner jeg ømhet i puppene! Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av sports bh'er. :-)

Noen andre som opplever det samme?
 
Jeg har også litt ømme pupper, selv om det ikke er så ille nå som det var i starten av uka. Jeg bruker faktisk gravid-/amme-BH de dagene det er skikkelig ille. De har ikke spiler, og gir bedre støtte på alle kanter. Men sports-BH-er er sikkert like bra!
 
Jeg har også litt ømme pupper, selv om det ikke er så ille nå som det var i starten av uka. Jeg bruker faktisk gravid-/amme-BH de dagene det er skikkelig ille. De har ikke spiler, og gir bedre støtte på alle kanter. Men sports-BH-er er sikkert like bra!

Hvor kjøper du amme-bh dine da? :-)
 
Det första som för mig kändes märkligt och som fick mig att ta en test var att jag har så himla ömma bröst, såpass ömma att det är direkt obehagligt och gör ont att ha på sig bh.
Jag är konstant hungrig, äter hela tiden. Men det gör det problematiskt när jag på samma tid mår illa.
Magen och nederst i ryggen känns som när jag har mensen.
Men något annat som känns slitsamt just nu är att jag är verkligen överkänslig, jag gråter för absolut allt! När som helst, vart som helst. Tårar all over the place... någon som känner igen sig?
 
Stikker litt nederst og til siden. Så svakt at jeg ikke merker mye til det. Oppblåst og treg mage (skikkelig gøy.....) Men ellers nada null symptomer. Hadde omtrent ingenting med tvillingene heller.
 
Kvalmen og trøttheten har tatt helt overhånd over meg i dag, har ikke kunnet konsentrere meg om noen verdens ting. Gleder meg stort til jeg er ferdig med 1. trimester...
 
Back
Topp