MammatilMiaogchris
Glad i forumet
Flere som sliter med smerter i symfyse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke helt skjønt hvor den er jeg *rødme*
D e å ha ont i skrittet.. Vondt å gå, løfte beinet og hele skrittet.. stråler nedover beinet foran, mesteren av magen og skambeinet..Har ikke helt skjønt hvor den er jeg *rødme*
Ja d e jo egentlig bekkenløsning. D kan komme enten foran eller bak eller beggedeler.. D e jo i bekkenet d og..Ja veldiger ganske vanlig ha vondt der. Og spesiellt hvis man har bekkenløsning/problemer
![]()
![]()
Da er det nok skambeinet jaDet er vel det benet som går fra foran til bak liksom. Fra under navlen på en måte. Kjennes igrunn ut som man har vondt i tissen når man har smerter der - synes jeg da. Kalles vel også skambeinet. Hvis ikke vet ikke jeg heller men er det de kaller det npr jeg har vondt der i forbindelse med bekkenløsning
Takk for svarD e å ha ont i skrittet.. Vondt å gå, løfte beinet og hele skrittet.. stråler nedover beinet foran, mesteren av magen og skambeinet..
Æ har konstant ont der.. Starter fra morran og blir verre mot kvelden hvis æ går mye..
Samme holder æ på.. Skikkelig countdown her.. Håper d går fort over da..Oh yes!!
Er såpass vondt at det er vanskelig å gå til tider :/
Bare å bite tenna sammen og holde ut noen uker til..
Samme holder æ på.. Skikkelig countdown her.. Håper d går fort over da..
Høres lovende ut. Venter min første så ingen erfaring fra tidligere. Men lever i håpet at d meste går over at man kan bynne å trene litt mer. Har hund og tvinger mæ å gå tur 2 ganger daglig men da klarer æ ikke noe mer.. Og ræva blir større og større..Hos meg har det forsvunnet rett etter fødsel...mer eller mindre
Har problemer bak i korsryggen etter jeg gikk med eldste, men symfyseløsningen har jeg ikke merket noe til utenom graviditetene.
Høres lovende ut. Venter min første så ingen erfaring fra tidligere. Men lever i håpet at d meste går over at man kan bynne å trene litt mer. Har hund og tvinger mæ å gå tur 2 ganger daglig men da klarer æ ikke noe mer.. Og ræva blir større og større..![]()
Har i utgangspunktet stor nok ræv så kunne godt holdt til den størrelsen.. Trur alle kiloan har liksom dutte ned..Er jo kjempe bra at du blir tvunget til å gå litt tross for smertene. Bekkenløsning/symfyseløsningen blir værre om man sitter i ro.
Ræva blir som regel større ila et svangerskap uansett
Det går du fort av deg igjen etterpå![]()