MammatilMiaogchris
Glad i forumet
Flere som sliter med smerter i symfyse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke helt skjønt hvor den er jeg *rødme*
D e å ha ont i skrittet.. Vondt å gå, løfte beinet og hele skrittet.. stråler nedover beinet foran, mesteren av magen og skambeinet..Har ikke helt skjønt hvor den er jeg *rødme*
Ja d e jo egentlig bekkenløsning. D kan komme enten foran eller bak eller beggedeler.. D e jo i bekkenet d og.. Æ har på beggesider men mest foran. Der e den fra morran av når æ våkner.. På slutten av dagen går æ fremoverbøyd.. Trur d e d som gir mæ mensmurringer og.. Og generelt smerte i nedredel av magen..Ja veldig er ganske vanlig ha vondt der. Og spesiellt hvis man har bekkenløsning/problemer
Da er det nok skambeinet ja det har jeg hørt om hehe. takk for svarDet er vel det benet som går fra foran til bak liksom. Fra under navlen på en måte. Kjennes igrunn ut som man har vondt i tissen når man har smerter der - synes jeg da. Kalles vel også skambeinet. Hvis ikke vet ikke jeg heller men er det de kaller det npr jeg har vondt der i forbindelse med bekkenløsning
Takk for svar aldri hatt vondt der så kan ikke hjelpe deg der :/D e å ha ont i skrittet.. Vondt å gå, løfte beinet og hele skrittet.. stråler nedover beinet foran, mesteren av magen og skambeinet..
Æ har konstant ont der.. Starter fra morran og blir verre mot kvelden hvis æ går mye..
Samme holder æ på.. Skikkelig countdown her.. Håper d går fort over da..Oh yes!!
Er såpass vondt at det er vanskelig å gå til tider :/
Bare å bite tenna sammen og holde ut noen uker til..
Samme holder æ på.. Skikkelig countdown her.. Håper d går fort over da..
Høres lovende ut. Venter min første så ingen erfaring fra tidligere. Men lever i håpet at d meste går over at man kan bynne å trene litt mer. Har hund og tvinger mæ å gå tur 2 ganger daglig men da klarer æ ikke noe mer.. Og ræva blir større og større..Hos meg har det forsvunnet rett etter fødsel...mer eller mindre
Har problemer bak i korsryggen etter jeg gikk med eldste, men symfyseløsningen har jeg ikke merket noe til utenom graviditetene.
Høres lovende ut. Venter min første så ingen erfaring fra tidligere. Men lever i håpet at d meste går over at man kan bynne å trene litt mer. Har hund og tvinger mæ å gå tur 2 ganger daglig men da klarer æ ikke noe mer.. Og ræva blir større og større..
Har i utgangspunktet stor nok ræv så kunne godt holdt til den størrelsen.. Trur alle kiloan har liksom dutte ned..Er jo kjempe bra at du blir tvunget til å gå litt tross for smertene. Bekkenløsning/symfyseløsningen blir værre om man sitter i ro.
Ræva blir som regel større ila et svangerskap uansett
Det går du fort av deg igjen etterpå