symfysesmerter?

Har ikke helt skjønt hvor den er jeg *rødme*

Ja det hender det stikker veldig, hvertfall. Men for kjapt over hver gang. Det er jo "bare" sener og så videre som strekkes litt. Kjenner det også som ømt når jeg går tur. Litt som å være støl etter en spinningtime.

Har ikke helt skjønt hvor den er jeg *rødme*

Det er vel det benet som går fra foran til bak liksom. Fra under navlen på en måte. Kjennes igrunn ut som man har vondt i tissen når man har smerter der - synes jeg da. Kalles vel også skambeinet. Hvis ikke vet ikke jeg heller men er det de kaller det npr jeg har vondt der i forbindelse med bekkenløsning

Ja veldig :( er ganske vanlig ha vondt der. Og spesiellt hvis man har bekkenløsning/problemer :( :)
Ja d e jo egentlig bekkenløsning. D kan komme enten foran eller bak eller beggedeler.. D e jo i bekkenet d og.. :) Æ har på beggesider men mest foran. Der e den fra morran av når æ våkner.. På slutten av dagen går æ fremoverbøyd.. Trur d e d som gir mæ mensmurringer og.. Og generelt smerte i nedredel av magen..

Det er vel det benet som går fra foran til bak liksom. Fra under navlen på en måte. Kjennes igrunn ut som man har vondt i tissen når man har smerter der - synes jeg da. Kalles vel også skambeinet. Hvis ikke vet ikke jeg heller men er det de kaller det npr jeg har vondt der i forbindelse med bekkenløsning
Da er det nok skambeinet ja :) det har jeg hørt om hehe. takk for svar :)

D e å ha ont i skrittet.. Vondt å gå, løfte beinet og hele skrittet.. stråler nedover beinet foran, mesteren av magen og skambeinet..
Æ har konstant ont der.. Starter fra morran og blir verre mot kvelden hvis æ går mye..
Takk for svar :) aldri hatt vondt der så kan ikke hjelpe deg der :/

Jeg sliter en del med det og vondt i lysken. Ikke behagelig, men heldigvis er det ikke like ille hver dag.

Vet ikke om det er i symfysen, men jeg sliter med smerter på innsiden av låra etter å ha gått for mye f.eks

Samme holder æ på.. Skikkelig countdown her.. Håper d går fort over da..

Hos meg har det forsvunnet rett etter fødsel...mer eller mindre ;)
Har problemer bak i korsryggen etter jeg gikk med eldste, men symfyseløsningen har jeg ikke merket noe til utenom graviditetene.

Hos meg har det forsvunnet rett etter fødsel...mer eller mindre ;)
Har problemer bak i korsryggen etter jeg gikk med eldste, men symfyseløsningen har jeg ikke merket noe til utenom graviditetene.
Høres lovende ut. Venter min første så ingen erfaring fra tidligere. Men lever i håpet at d meste går over at man kan bynne å trene litt mer. Har hund og tvinger mæ å gå tur 2 ganger daglig men da klarer æ ikke noe mer.. Og ræva blir større og større.. ;)

Høres lovende ut. Venter min første så ingen erfaring fra tidligere. Men lever i håpet at d meste går over at man kan bynne å trene litt mer. Har hund og tvinger mæ å gå tur 2 ganger daglig men da klarer æ ikke noe mer.. Og ræva blir større og større.. ;)

Er jo kjempe bra at du blir tvunget til å gå litt tross for smertene. Bekkenløsning/symfyseløsningen blir værre om man sitter i ro.
Ræva blir som regel større ila et svangerskap uansett :p
Det går du fort av deg igjen etterpå ;)

Er jo kjempe bra at du blir tvunget til å gå litt tross for smertene. Bekkenløsning/symfyseløsningen blir værre om man sitter i ro.
Ræva blir som regel større ila et svangerskap uansett :p
Det går du fort av deg igjen etterpå ;)
Har i utgangspunktet stor nok ræv så kunne godt holdt til den størrelsen.. Trur alle kiloan har liksom dutte ned..

Back
Topp