Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er samme jordmor som har målt.Hvis det er ulike personen som måler, så kan det påvirke resultatet.
Takk for svar. Nå er det slik at jeg ved uke 24 lå under, og nå i uke 28 plutselig ligger over. Så det ble en uregelmessig kurve.Min jordmor sa at det ikke har så mye å si så lenge du følger din egen kurve. Synker den videre får du mer oppfølging. Er du feks tynn fra før vil man gjerne ha lavere sf-mål, fordi de måler hele magen. Samme om man er overvektig; man ligger gjerne lenger opp på skjema fordi man har mer rundt magen![]()
Takk for svar. Nå er det slik at jeg ved uke 24 lå under, og nå i uke 28 plutselig ligger over. Så det ble en uregelmessig kurve.
Noen som har opplevd å ha symfysemål i uke 24 litt under den gjennomsnittelige grønnefeltet for så i uke 28 måle symfysen til litt over gjennomsnittelige grønnefeltet? Jordmor forklarte ikke så veldig bra hva det kunne bety og kjenner at jeg ble litt bekymret nå.