Er sååå spent på morgendagen, da får jeg se hvordan magen har vokst etter første måling 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lå langt over kurven sist også - gikk på overtid og ut kom en gutt på 3280 - så det har som regel lite å si med størrelse på barnetKjenner eg er spent på mine mål neste uke.. Låg over det grønne feltet sist måling og hvis det tyder på stor unge så blir vel dette en stooooor unge?!Sist sv.skap låg eg innenfor det grønne feltet og ungen var 4 kg, så frykter en 5 kg
![]()
Ligger litt under gjennomsnittet om man ligger rett på streken da?Jeg ble målt første gang i begynnelsen av uke 24, da lå jeg på 24 cm, i toppen av det grønne området. Iflg jordmor er grafen utdatert, den røde linja skal egentlig ligge høyere, så man er på gjennomsnittet om man ligger over den røde streken.
Hvordan ser kurven ut til dere nå? Ligger dere på gjennomsnitt eller over/under?
:-o :-o håpe virkelig legen(første merket) har målt veldig feil, om ikke har det vokst noe vanvittig på en uke:-o
![]()
Ikje samme person nei, men samme lege å jordmor som forgje svangerskap å de målte relativt likt dåEr det samme person som har målt? Vet de sier det er veldig viktig at samme person måler, da ulike personer kan måle noe ulikt!
Ikje samme person nei, men samme lege å jordmor som forgje svangerskap å de målte relativt likt dåmen til og med fysioterapeuten reagerte på veldig stor forandring på en uke
![]()
Ikje samme person nei, men samme lege å jordmor som forgje svangerskap å de målte relativt likt dåmen til og med fysioterapeuten reagerte på veldig stor forandring på en uke
![]()
Var til jordmor i dag igjen, og ser at eg holder meg litt over ennå, men følger min kurve