Hvordan ser kurven ut til dere nå? Ligger dere på gjennomsnitt eller over/under?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det som er det viktigste
Det er det som er det viktigste![]()
Skjønner hva du mener. Jeg kan ikke sitte vanlig og bøye meg fremover, da føles det ut som alt blir mostJa det er jo det, selv om jeg ligger endel over! Allerede nå presser livmoren opp mot ribbeina så kan bli noen tunge måneder![]()
Lik kurve som din.. Spent på hvor jeg ender..
Vet ikke hvor jeg ligger for å være ærlig. Har kun blitt krysset av en gang på den kurven når jeg var i uke 14-15![]()
Helt ærlig kan jeg ikke det. Mulig jeg gjør det, men ikke vet hvordan den egentlig kjennes ut. Glemte å spørre sist jeg var hos JM. Nå er magen min såpass hard at å kjenne noe er litt umulig for min delKjenner du selv hvor langt opp livmora går da?
Jeg ble målt til 20 cm uke 20 og legen mente det var i overkant stort. Skal til jordmor neste uke så blir spennende å se hva hun måler men magen har vokset veldig fort.Hvordan ser kurven ut til dere nå? Ligger dere på gjennomsnitt eller over/under?
Jeg ble målt til 20 cm uke 20 og legen mente det var i overkant stort. Skal til jordmor neste uke så blir spennende å se hva hun måler men magen har vokset veldig fort.
Jeg er mye lik deg. Ligger over rød strek, innenfor det grønne området og følger egen kurve