Mammatil4skatter
Betatt av forumet
Ja magemålene var 28-29 så hun skrev 28, ja først tok jeg urin prøve med utslag på en del sukker, så tok hun målene å da ville hun ha en test siden målene også hadde hoppet over det grønne iforhold til sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er to forskjellige som har målt meg. Vet at livmoren min er høyere på høyre side enn på venstre. Hun første målte på venstre side og hun andre på høyre. Da blir det jo ikke likt.. På første måling var jeg midt på den røde streken og på den andre var jeg noen mm over.
ligger nesten over det grønne feltet.. lille gjorde ett kjempehopp på 3 uker! var på 3D ul og da var han +4.. men ellers ser alt greit ut.. blir spennende å se på neste kontroll
Når du sier at han er +4, hva meter du? Har bare ikke hørt uttrykket før
Hvor store babyer har du pleid å få da?Ligger over gjennomsnittet!
Kom ikke som et sjokk akkurat, har gjort det hver gang -får visst kun store babyer jeg ;p
Hvor store babyer har du pleid å få da?
Hehe ja da er de litt store men det er bedre det, enn når de er så små at man nesten blir redd for å ta i de i tilfelle de får vondt.
Ja de skal jo ut også har du blitt satt i gang pga det tidligere også? Eller har de kommet tidligere av seg selv? Noen spesiell grunn til at de blir store?Jepp, det er helt sant
Men de skal jo ut også!
Jeg blir mest sannsynlig satt i gang i uke 36/37 om jeg kommer så langt.
Var på kontroll i uke 22 og da var snuppa +8%, skal på ny kontroll i morgen -er spent på hvordan hun ligger an nå.
Ja de skal jo ut også har du blitt satt i gang pga det tidligere også? Eller har de kommet tidligere av seg selv? Noen spesiell grunn til at de blir store?