Symfysemål

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Hei jenter :)

Var hos jordmor i dag, min 2. gang og jeg havner helt på linjen, noe som er typisk meg, jeg er en utrolig normal/ vanlig person, vert son gjennom hele livet, havner alltid midt på treet og skiller meg skjeldent ut :p

Jeg syns det var gøy å få det bekreftet en gang til ;-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    223 KB · Visninger: 143
Ja, og jeg skulle spørre hvordan det lå ann med deres mål da :-)

Er 23+4

Ligger et stykke over linjen denne gangen, sist gang så lå jeg et stykke under hele veien. Artig at det kan være så forskjell :)

Ja, det er jo arti, min 1 her, så har ikke noe jeg kan sammenligne med :-)

Har ligget over det grønne første gang, så lå jeg innenfor det grønne, skal måle igjen i morgen :-)

Det er foresten en tråd om dette oå skjult gruppe, men du er kanskje ikke der inne?

Ligger under gjennomsnittstreken på det grønne feltet. Men ultralyd mål viser baby over gjennomsnittet.

Symfysemål sier lite om størrelsen på babyen.

Lå midt på streken sist, spent på hva målet blir på neste kontroll (for nei.. jeg orker ikke måle selv;-))

Ligger litt under. Gjorde det hele veien sist også så ikke så overraskende. Mini var litt liten også så stod i forhold det. Syntes selv det er praktisk med liten mage, men litt lei de som kommenterer det hele tiden :)

Ligger mot toppen av det grønne området. Er lav og kort i magen så de legger seg utover hos meg.

Har ligget over det grønne første gang, så lå jeg innenfor det grønne, skal måle igjen i morgen :)

Det er foresten en tråd om dette oå skjult gruppe, men du er kanskje ikke der inne?

Jeg er ikke med der nei, må jeg søke eller no for å bli med? :-)

Jeg er ikke med der nei, må jeg søke eller no for å bli med? :-)
Du må ha vært medlem i over en mnd, og så må du ha deltatt med 50 innlegg. Du må stå på terminlisten til mai jentene. Hvis du mener du kvalifiserer så sender du en melding til administrator så hjelper de deg videre :)

Jeg ligger såvidt over gjennomsnittslinja på mine målinger. Men så er jeg kort i overkroppen også, så det er helt naturlig at jeg vil ligge over snittet siden jeg har litt mindre plass. :)

Første barn, og jeg hadde SF på 20 cm i uke 24..det var ingen grønn kurve på mitt skjema, men det var på den nederste linjen... Noen som vet om magen plutselig popper ut, eller om man som regel holder seg på samme linje hele svangerskapet?

Første barn, og jeg hadde SF på 20 cm i uke 24..det var ingen grønn kurve på mitt skjema, men det var på den nederste linjen... Noen som vet om magen plutselig popper ut, eller om man som regel holder seg på samme linje hele svangerskapet?
Min lå utenfor på første måling, men har "hentet" seg inn igjen nå. Jeg er også førstegangs også, men har inntrykk av at man skal følge sin egen kurve uansett hvor man ligger, og så er det avvik fra den som skal sjekkes opp i forhold til vekst på babyen :)

Jeg har hatt et kjempe hopp fra forje kontroll for 4 uker siden, 27+1 nå! Ska ta glukose imorgen pga jeg itilegg hadde sukker i urin

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1.016,5 KB · Visninger: 89
Ja, det var et lite hopp ja.

Så de tror det kan være svangerskapsdiabetes eller noe da?

Her ligger jeg jevnt i det grønne feltet over streken. I dag ble jeg målt til 25 og er uke 25+6

Back
Topp