Symfysemål (bilde )

*Pink Sugar*

Betatt av forumet
Hvordan ser deres symfysemål ut? Her det ingen endringer siste 2 ukene og er i uke 38 så må i ultralyd kontroll.
 

Vedlegg

  • 0907B350-3054-4B83-AD82-B03B5E61287E.jpeg
    0907B350-3054-4B83-AD82-B03B5E61287E.jpeg
    32,3 KB · Visninger: 202
Var det samme person som tok målet de siste to gangene?
 
Min ligner litt. Er vel ikke uvanlig at de flater ut litt når baby legger seg med hodet ned og magen synker. Greit å få det sjekket med ultralyd uansett. :) Min har vekstavvik på -14%, ny kontroll om en uke hvis jeg ikke har født. Så lenge du kjenner bra med liv, er nok alt i orden.
 
06EB1F29-8FA2-4283-A510-4CCD76E406F1.jpeg

Her er min.

Jeg spør som hun over om det er målt av samme person?
 
I utgangspunktet ville du hatt 1cm mer hvis du fulgte kurven din nøyaktig, og siden det er veldig liten forskjell og det kan ha vært forskjell på hvordan forskjellige folk måler også, så ville jeg virkelig ikke bekymret meg. Men du får jo uansett oppfølging for sikkerhets skyld
 
Jeg ligger på øverste del av den mørkeblå , og har symfysemål på 35, i uke 34. Godt du får en ekstra sjekk :) Tvi tvi
 
Mine mål var veldig lik din i mitt forje svangerskap. Lille måtte ut med hastesnitt, pga stor vekst avvik.
-40%. Får ekstra oppfølgning denne gangen.
Kan jo så klart være at alt står bra til hos dere.
Men bra du får det sjekket:)
 
Min følger samme kurve når jordmor måler men får lavere når legen måler.så jordmor har spesifisert hvilken hun tar
 
Ultralyd viste -10 og estimert vekt til 2800 gram. 2 uker til termin. Så d er kanskje ikke så ille :happy:
 
Back
Topp